  • 31. Data: 2009-04-11 12:36:30
    Temat: Re: droga krzyzowa
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Alti" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:grpup2$mra$1@inews.gazeta.pl...
    > Wyobrażacie sobie ile osób by zginęło i było rannych gdyby
    > to był samochód?

    ... a ile gdyby to był czołg. Albo ile gdyby to był Lądujący samolot
    transportowy, jakiś ruski Antonov 225? Lu np. prom kosmiczny lądujący w tych
    rejonach...

    --
    Grzybol

  • 32. Data: 2009-04-11 12:55:24
    Od: Kefir <k...@o...pl>

    Elou!
    Grzybol wrote:
> [...]
    >
    > ... a ile gdyby to był czołg. Albo ile gdyby to był Lądujący samolot
    > transportowy, jakiś ruski Antonov 225? Lu np. prom kosmiczny lądujący w tych

    Chyba nie dotarlo do kolegi przeslanie. Samochod ktory wjedzie w
    pielgrzymke nie wywola fali nienawisci wobec innych kierowcow. W
    przypadku dupka na motocyklu ktory wjechal w pielgrzymke czy inna
    procesje, uparcie nazywa sie go motocyklista jest to swietna okazja
    postekac lub nawet poujadac jacy sa zli ci motocyklisci.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST955 & Fun Factory XT660X SW-Motech edition
    znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona

  • 33. Data: 2009-04-11 13:32:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Darek Mroz pisze:

    > Już nie. "prędkość motocyklisty określono na 160-170km"

    Czyli te "nieznane powody" to zapewne prawa fizyki, które nie pozwoliły
    mu zatrzymać się na czas...

    Tekst oryginalnej notatki prasowej jest o tyle idiotyczny, że sugeruje
    celowe wjechanie w tłum.

    A to pewnie było klasyczne "niedostosowanie prędkości i utrata panowania".

  • 34. Data: 2009-04-11 13:39:34
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Kefir" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Chyba nie dotarlo do kolegi przeslanie.

    Nie było żadnego przesłania. Kolego.

> [...]
    > pielgrzymke czy inna procesje, uparcie nazywa sie go motocyklista jest to
    > swietna okazja postekac lub nawet poujadac jacy sa zli ci motocyklisci.

    Sądzisz, że Alti to miał namyśli? Bo ja nie.

    --
    Grzybol

  • 35. Data: 2009-04-11 15:19:58
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-04-11 14:29:11 +0200, Arni <a...@N...SPAM> said:

    >>> http://www.tvn24.pl/1,251,8,55578084,148832934,64504
    53,0,forum.html

    > dla kogo?

    Dla inteligencji rozmówców.

    > z gory zakladamy ze wszscy piszacy o dobrym zabezpieczeniu imprezy (2
    > radiowozy, latarki, pochodnie) kłamią?

    Ty czytasz do czego linki podajesz?

    Cycata:

    nie wiecie to sie nie wypowiadajcie!
      11.04.2009 11:30
    ~zdenerwowany

    bylem od tego pare metrow. znam motocykliste. policja stala kilkaset
    merow przed procesja a on nie zatrzymal sie kiedy policja mu kazala
    poniewaz byl pijany i pewnie cos wiecej... jechal bez swiatel bo
    uciekal przed policja a zeby nie bylo go slychac kolo kosciola wrzucil
    na luz i za chywile wbil sie w tlum a jak ten starszy czlowiek mogl
    przed nim uciec?? ludzie ci co zdarzyli w odtatniej chwili probowali
    odskoczyc lecz nie udalo sie wielu z nich. nie bylo 6 rannych tylko 9 a
    ten ktory jechal scigaczem to znany idiota i wszyscy mowili ze dawno
    sie domagal. nic mu sie nie stalo a szkoda moglby on zginac zamiast
    tego dziadka...!!! co roku procesje byly dobrze organizowane i nic sie
    nie dzialo i to na pewno nie byla wina ksiezy!! lepsze drogi nie sa do
    szybszej jazdy tylko do wygodniejszej!!!

    Przecież ten bełkot się wogóle kupy nie trzyma.

    > Ze facet byl pijany, ze juz wczesniej spowodowal wypadek?

    Przy wielu tragediach znajdują się "naoczni świadkowie", wypisujący na
    różnych forumach swoje wersje zdarzeń, z wieloma "nieznanymi faktami".
    I niektórzy łykają to niczym młode pelikany...

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 36. Data: 2009-04-11 15:38:24
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Użytkownik "Arni" <a...@N...SPAM> napisał w wiadomości

    > była policja, dawali mu znaki. Jak mozna nie zauwazyc policjanta czy tlumu
    > ludzi? Nie przenos ogolnych pogladow na ten konkretny przypadek.

    ciekawostka.. jeszcze nie zdazyli posprzatac, jeszcze niebosczyk nie ostygł
    a juz sie znicz pali...
    oj lubimy w tym kraju szopki lubimy....

    E.

  • 37. Data: 2009-04-11 15:40:52
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Użytkownik "Darek Mroz" <D...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Już nie. "prędkość motocyklisty określono na 160-170km"
    > Mam nadzieję że skażą go jak za zabójstwo

    ja sie nie znam.. ale to chyba o jakims cudzie trza mówic.. przy 160-170
    wycedzili na moto, i tylko odwiezieni do szpitala????
    a moto tylko troche przeszlifowane....

    E.
    Jak ja nie cierpie tych geriawitów na srodku drogi.

  • 38. Data: 2009-04-11 15:41:16
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-04-11 17:19, Użytkownik de Fresz napisał:

    > Przy wielu tragediach znajdują się "naoczni świadkowie", wypisujący na
    > różnych forumach swoje wersje zdarzeń, z wieloma "nieznanymi faktami". I
    > niektórzy łykają to niczym młode pelikany...

    A inni zakładają że kierowca motocykla był świętym aniołem jadącym
    zgodnie z przepisami z kompletem potrzebnych dokumentów a wredna
    procesja bez świateł i kierunkowskazów wymusiła na nim pierwszeństwo.

    Bo motocykliści idioci czy wręcz mordercy to niespotykany wyjątek a
    wredne procesje czy pielgrzymki z początkiem wiosny są (wedle
    dziennikarzy ze szmatławców) plagą naszych dróg. Prawda ?

    Pozdrawiam

  • 39. Data: 2009-04-11 15:46:35
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    WIADRO wrote:
    > http://www.tvn24.pl/-1,1595143,0,1,tragiczna-droga-k
    rzyzowa,wiadomosc.html
    > "Tragicznie zakończyła się Droga Krzyżowa[...]
    > Do wypadku doszło około godziny [...]

    Skąd założenie, że to wypadek? Może gość miał misję do wypełnienia.

    --
    pozdr
    nalesnik

  • 40. Data: 2009-04-11 15:47:29
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Kefir" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nie było żadnego przesłania. Kolego.

    > Sądzisz, że Alti to miał namyśli? Bo ja nie.

    nie wiem czy Kerif idealnie odczytał przesłanie Altiego... ale Kef ma racje
    ;)