    From: RadoslawF <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: droga krzyzowa
    Date: Sun, 12 Apr 2009 09:25:13 +0200

    Dnia 2009-04-12 00:26, Użytkownik Arni napisał:

    > juz prosiłem dzis o definicje motocyklisty.
    > wlasnie po to zeby ustalic kto nim jest a kto nie.
    > Teraz pytanie: dlaczego kierujący rowerem jest nazywany rowerzysta nawet
    > jak nie ma karty rowerowej?

    Bo na logikę rowerzystą jest osoba jadąca na rowerze a motocyklistą
    osoba jadąca na motocyklu. Ale jak ktoś chce błysnąć poprawnością
    polityczną to wymyśla kombinacje w stylu "Kierowca - osoba uprawniona
    do kierowania pojazdem silnikowym." I potem okazuje się że kierowca
    który rozjechał kogoś na drodze nie jest kierowcą bo nie ma uprawnień.