eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykledroga hamowania motocyklaRe: droga hamowania motocykla
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Kuczu <q...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: droga hamowania motocykla
    Date: Tue, 28 Jul 2009 22:42:00 +0200
    Organization: 666 Products
    Lines: 63
    Message-ID: <h4nnr5$k96$1@news.onet.pl>
    References: <h4jm46$ifb$1@news.onet.pl> <14hz1tbxzlb35$.ildsomy0yln1$.dlg@40tude.net>
    <h4jq1a$uq5$1@news.onet.pl> <h4jqao$mo2$2@news.wp.pl>
    <5...@b...googlegroups.com>
    <h4k84n$mo2$3@news.wp.pl>
    <d...@c...googlegroups.com>
    <h4k8q2$mo2$5@news.wp.pl> <h4l0jj$6nm$1@news.onet.pl>
    <h4mapk$oc6$1@news.onet.pl> <h4nhiq$3no$1@news.onet.pl>
    <h4ni7b$5ao$1@news.onet.pl> <h4nl4q$cvn$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: ffi242.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1248813734 20774 83.13.138.242 (28 Jul 2009 20:42:14 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 28 Jul 2009 20:42:14 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.22 (Windows/20090605)
    In-Reply-To: <h4nl4q$cvn$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:606191
    [ ukryj nagłówki ]

    Mustafa pisze:

    > Z testów opon
    >
    >> A takie ?
    >
    > Z testów opon

    No to przynajmniej teraz wiem

    > Godzina mojej pracy kosztuje ok 50 zl :)
    > Placisz - masz

    Beznadziejne to bylo


    > Z takimi zalozeniami blaznisz sie jak dziecko.

    A dlaczego ? Serio pytam.

    > Masa ma jedynie wplyw na sile tarcia a to zalezy tez od opon.

    I co z pedem ? Ja teraz naprawde serio pytam.

    > Liczbami mój drogi - LICZBAMI

    wiem, mea culpa

    > Jest policzony na jedna tarcze.
    > Jesli jestes w stanie hamulcem zablokowac kolo to reszta zalezy od reki
    > kierownika a nie od ilosci tarcz.
    > To ma wplyw tylko na wygode uzytkowania i jest policzone pod katem
    > wydzielanego ciepla i stalosci dzialajacych sil.

    A tu sie nie zgodze. Moze i masz racje w przypadku hamowania
    jednorazowego. W trakcie uzytkowania duzego motocykla w sposob
    intensywny to jednak ilosc i wielkosc ukladow hamulcowych ma znaczenie.

    > A wiesz, ze niechcacy udalo Ci sie powiedziec cos madrego ??
    > Tzn udalo Ci sie juz uzaleznic skutek od przyczyny gdzie "ciezar" jest
    > skutkiem a nie przyczyna :)
    > Jest taka zaleznosc, ale nie wprost i uzaleznianie tego tylko od masy
    > jest powaznym bledem merytorycznym.
    > Przyspieszenie zalezy w tym przypadku od tarcia a to z kolei zalezy od
    > masy. Ale znowu ta masa nie jest to czynnikiem kluczowym.

    > Wiem - a Ty naucz sie czasem sluchac a nie tylko mówic :)

    No to ja chetnie poczytam wyklad o teorii hamowania.

    > P.S.
    > "Wróblewskiego i Zakrzewskiego" polecal Ci nie bede choc to ledwie wstep :)
    > Kup sobie lepiej jakis podrecznik fizyki do gimnazjum....

    A nie. Zawsze bylem slaby z fizyki. Zreszta ostatni raz mialem zajecia z
    tego przemiotu 16 lat temu. I nie tesknie.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: