eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykledroga hamowania motocyklaRe: droga hamowania motocykla
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news2.glorb.com!postne
    ws.google.com!b25g2000prb.googlegroups.com!not-for-mail
    From: WS <L...@c...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: droga hamowania motocykla
    Date: Tue, 28 Jul 2009 04:50:19 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 21
    Message-ID: <4...@b...googlegroups.com>
    References: <h4jm46$ifb$1@news.onet.pl> <14hz1tbxzlb35$.ildsomy0yln1$.dlg@40tude.net>
    <h4jq1a$uq5$1@news.onet.pl> <h4jqao$mo2$2@news.wp.pl>
    <5...@b...googlegroups.com>
    <h4k84n$mo2$3@news.wp.pl>
    <d...@c...googlegroups.com>
    <h4k8q2$mo2$5@news.wp.pl> <h4l0jj$6nm$1@news.onet.pl>
    <h4m474$s87$1@nemesis.news.neostrada.pl> <h4m5er$ag1$1@news.onet.pl>
    <h4mb5g$q4e$1@news.onet.pl> <h4mboq$rrj$1@news.onet.pl>
    <h4mcll$uqc$1@news.onet.pl> <h4md16$vqd$1@news.onet.pl>
    <h4mdci$117$2@news.onet.pl>
    <9...@y...googlegroups.com>
    <h4mihv$h03$1@inews.gazeta.pl>
    <f...@1...googlegroups.com>
    <h4mk4r$nd2$1@inews.gazeta.pl> <h4mk77$njh$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 132.188.32.100
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1248781819 6936 127.0.0.1 (28 Jul 2009 11:50:19 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Tue, 28 Jul 2009 11:50:19 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: b25g2000prb.googlegroups.com; posting-host=132.188.32.100;
    posting-account=TLUElgoAAADDTmlbJ6QaE_TrVIRPlJSK
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-GB; rv:1.9.1.1)
    Gecko/20090715 Firefox/3.5.1 (.NET CLR
    3.5.30729),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:606125
    [ ukryj nagłówki ]

    On 28 Lip, 12:34, "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> wrote:

    > w kazdym razie w porównaniu np. do pelnej i pustej ciezarówki - gdzie
    > róznica w dlugosci drogi hamowania bedzie pewnie zdecydowanie wieksza niz 5%

    byc moze, TIRa to tylko z daleka widzialem ;)
    ale wydaje mi sie, ze to nie jest najlepszy przyklad tzn. nie mam
    zielonego pojecia jak wyglada rozklad sil hamowania w takim TIRze, czy
    ma np. ABS niezaleznie na wszystkie kola wraz z naczepa...(raczej
    watpie)

    w porownaniu motocykl - samochod optymalne hamowanie wykorzystuje
    maksymalna przyczepnosc kazdego z kol - o ile w motocyklu kierowca
    potrafi :)
    w TIRze jesli np. wszystkie kola maja jednakowa sile hamowania to tu
    jest powod wydluzenia drogi hamowania - jesli jakies kolo sie
    zablokuje albo kreci nie hamujac z maksymalna mozliwa sila (a przenosi
    czesc ciezaru na asfalt), to droga sie wydluzy...

    WS

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: