  • 11. Data: 2010-10-25 22:26:48
    Temat: Re: drgająca kierownica podczas hamowania
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-10-25 22:24, Adam Szewczak pisze:

    > No dlatego nie widze sensu szlifowania tarcz :P jak sa do d to sie je
    > wymienia ;)

    Po co wyrzucac praktycznie nowe tarcze i wywalac 500pln jak mozna je
    oszlifowac za 40pln?:)

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 12. Data: 2010-10-25 22:30:15
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-25 22:26, DoQ pisze:

    > Po co wyrzucac praktycznie nowe tarcze i wywalac 500pln jak mozna je
    > oszlifowac za 40pln?:)
    >

    > Pozdrawiam
    > Paweł

    Ale po co je szlifować? W porę wymieniać klocki i śmiało 2 komplety
    klocków tarcza powinna wytrzymać... No chyba że zapomniało się o
    wymianie i klocek dotykał metalową częścią... W innym przypadku nie
    widzę sensu wyrzucania 40zł.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1199963969.html

  • 13. Data: 2010-10-25 22:34:10
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-10-25 22:30, Lewis pisze:
> [...]
    > klocków tarcza powinna wytrzymać... No chyba że zapomniało się o
    > wymianie i klocek dotykał metalową częścią... W innym przypadku nie
    Ale po co mam wymieniac komplet klockow za kolejne 500pln, tylko dlatego
    ze przedwczesnie zuzyly sie wewnetrzne (po przeoranej czesci tarczy) ?

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 14. Data: 2010-10-25 22:38:17
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    > Ale po co mam wymieniac komplet klockow za kolejne 500pln, tylko dlatego
    > ze przedwczesnie zuzyly sie wewnetrzne (po przeoranej czesci tarczy) ?

> [...]

    No fakt, pewnie kwestia co za samochod jeszcze.

    Ostatnio klocki kupowalem po 40 zl a tarcze chyba po 110 zl :P

    PZDr
    Adam

  • 15. Data: 2010-10-25 22:39:59
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-10-25 22:38, Adam Szewczak pisze:
    > Ostatnio klocki kupowalem po 40 zl a tarcze chyba po 110 zl :P

    Nie no, nie jeżdże UNO :)

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 16. Data: 2010-10-25 22:52:35
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-25 22:34, DoQ pisze:
    > Ale po co mam wymieniac komplet klockow za kolejne 500pln, tylko dlatego
    > ze przedwczesnie zuzyly sie wewnetrzne (po przeoranej czesci tarczy) ?

    Napisałem że w przypadku przeorania tarczy metalem ma to sens w innym nie.

  • 17. Data: 2010-10-25 22:55:08
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    > Nie no, nie jeżdże UNO :)
    >

    > Pozdrawiam
    > Paweł
    > --

    Ja tez nie jezdzilem UNO :P

    Ale np do Bippera w ASO powiedzieli 500 zl za klocki. No to zrobilismy za
    250 poza ASO.

    PZDr
    Adam

  • 18. Data: 2010-10-25 22:59:12
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-10-25 22:55, Adam Szewczak pisze:

    > Ale np do Bippera w ASO powiedzieli 500 zl za klocki. No to zrobilismy
    > za 250 poza ASO.

    W ASO to bym zaplacil 1600 + wymiana

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 19. Data: 2010-10-25 22:59:53
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-10-25 22:52, Lewis pisze:

    > Napisałem że w przypadku przeorania tarczy metalem ma to sens w innym nie.

    Co za roznica czym przeorane skoro tarcze maja fabryczna grubosc?:)

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 20. Data: 2010-10-25 23:01:18
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin DoQ

    > Ale po co mam wymieniac komplet klockow za kolejne 500pln, tylko dlatego
    > ze przedwczesnie zuzyly sie wewnetrzne (po przeoranej czesci tarczy) ?

    Po to, zeby Ci nie drżała kierownica przy hamowaniu. ;-)

    A tak powaznie, były te drgania przed zabawą z hamulcami? Bo jeśli nie,
    to jest to niestety główny podejrzany. Jeśli to jakieś dobre auto to tym
    bardziej nie widzę sensu oszczędzania akurat na hamulcach... Przetaczanie
    tarcz było dobre w poldolotach.

    --
    ignorance is bliss