  • 1. Data: 2010-10-25 21:16:14
    Temat: drgająca kierownica podczas hamowania
    Od: "karkow" <k...@o...pl>

    witam
    co moze powodowac drganie kierownicy podczas hamowania? wstepnie myslalem ze
    to pogiete felgi, ale dzis zmienilem opony na zimowe+felgi na komplet
    zimowy, drganie troszke ustalo ale ciagle czuc podczas hamowania z 90kmh.
    Tarcze hamulcowe tez raczej odpadają - w zeszłym tyg auto bylo w serwisie,
    sprawdzano hamulce (wymiana klockow z przodu, oszlifowanie tarcz - niby ok,
    powiedziano mi ze jeszcze moga pojezdzic "do konca" tych nowych klockow).
    z gory dzieki za sugestie
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-10-25 21:26:20
    Temat: Re: drgająca kierownica podczas hamowania
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "karkow" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sprawdzano hamulce (wymiana klockow z przodu, oszlifowanie tarcz - niby
    > ok, powiedziano mi ze jeszcze moga pojezdzic "do konca" tych nowych

    Zgadne, tarcze staly sie ciensze, dostaly temperatury i sie
    powichrowaly.

    A tak na marginesie po kiego grzyba sie szlifuje te tarcze ?

    PZDr
    Adam

  • 3. Data: 2010-10-25 21:42:34
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

> [...]
    > klockow).
    > z gory dzieki za sugestie

    >90% szans, że to właśnie pogięte tarcze,

    brat

  • 4. Data: 2010-10-25 21:59:41
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-10-25 21:26, Adam Szewczak pisze:

    > A tak na marginesie po kiego grzyba sie szlifuje te tarcze ?

    Zeby wyrownac powierzchnie co by klockow nie zżerały za szybko?

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 5. Data: 2010-10-25 22:02:03
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Zeby wyrownac powierzchnie co by klockow nie zżerały za szybko?
    >

    > Pozdrawiam
    > Paweł

    To ile moze to przedluzyc zywotnosc klocka ?

    PZDr
    Adam

  • 6. Data: 2010-10-25 22:06:02
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

> [...]
    > sprawdzano hamulce (wymiana klockow z przodu, oszlifowanie tarcz - niby
    > ok, powiedziano mi ze jeszcze moga pojezdzic "do konca" tych nowych

    Znajomy dopiero co miał podobny przypadek. Pojechał do innego serwisu i tam
    stwierdzili, że wystarczyło to porządnie poskładać. I teraz hamuje
    normalnie.

  • 7. Data: 2010-10-25 22:12:41
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-10-25 22:02, Adam Szewczak pisze:
    > To ile moze to przedluzyc zywotnosc klocka ?

    Na ile km starczaja klocki hamulcowe?

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 8. Data: 2010-10-25 22:18:18
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    > Na ile km starczaja klocki hamulcowe?
    >

    > Pozdrawiam
    > Paweł
    > --

    Roznie, w Bipperze skonczyly sie po ok 27 tys. W moim Polo na ok 40 tys.
    W transporterze jakos tez chyba ok 35 wytrzymywaly.

    PZDr
    Adam

  • 9. Data: 2010-10-25 22:19:16
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-10-25 22:18, Adam Szewczak pisze:

    > Roznie, w Bipperze skonczyly sie po ok 27 tys. W moim Polo na ok 40 tys.
    > W transporterze jakos tez chyba ok 35 wytrzymywaly.

    No to masz odpowiedz: różnie ;)

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 10. Data: 2010-10-25 22:24:05
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    > No to masz odpowiedz: różnie ;)
    >
    > Pozdrawiam
    > Paweł

    No dlatego nie widze sensu szlifowania tarcz :P jak sa do d to sie je
    wymienia ;)

    PZDr
    Adam