  • 1. Data: 2014-06-20 19:54:09
    Temat: download EdW
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    http://www.edw.com.pl/index.php?module=ContentExpres
    s&file=index&func=display&ceid=60&meid=13

    jeśli jest tu jeszcze Ktoś nie spedalony przez po/eu
    to prosiłbym o wyjaśnienie co stało się z downloadem artykułów na
    stronie EdW?

  • 2. Data: 2014-06-20 21:14:46
    Temat: Re: download EdW
    Od: " Gauleiter" <m...@h...office.gof>

    "feldmarszalek tusk" <N...@g...pl> wrote in message
    > http://www.edw.com.pl/index.php?module=ContentExpres
    s&file=index&func=display&ceid=60&meid=13

    > jesli jest tu jeszcze Ktos nie spedalony przez po/eu
    > to prosilbym o wyjasnienie co stalo sie z downloadem artykulów na stronie
    > EdW?

    zgodno z direktiwo nacialnowo rukawodstwa po/ue, preniesienno do
    http://pobieramy24.pl
    http://x3.cdn03.imgwykop.pl/c3201142/comment_z6JpUM5
    3a5oPqlR6rswC0zURPgFnnjNK,w400.jpg

  • 3. Data: 2014-06-20 21:16:34
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    o kur... to po grancie eu przyszedł ci do pustego łba taki
    po-inteligencki pomysł na napisanie takich idiotyzmów?

  • 4. Data: 2014-06-20 22:12:13
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2014-06-20 21:16, feldmarszałek tusk napisał/a:
    > o kur... to po grancie eu przyszedł ci do pustego łba taki
    > po-inteligencki pomysł na napisanie takich idiotyzmów?

    Ty bez tego typu impulsu robisz z siebie kretyna.

    --
    Czarek

  • 5. Data: 2014-06-20 22:44:42
    Od: Hans Kloß <d...@i...pl>

    "feldmarszałek tusk" <N...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    >
    > jeśli jest tu jeszcze Ktoś nie spedalony przez po/eu
    > to prosiłbym o wyjaśnienie co stało się z downloadem artykułów na stronie

    bosz, debilu, wypierdalaj...

  • 6. Data: 2014-06-20 22:52:55
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > bosz, debilu, wypierdalaj...

    no nieeee, tak nie. Za to są punktu ujemne.
    Jak już chciałeś tak napisać, to trzeba było tak to zrobić;

    inaczej kapeć(bez "bam"), album niemieckiego zespołu punkrockowego Die
    Ärzte + "U", polecenie prania bez "z" + przywódca duchowy Tybetańczyków
    bez "lama"

    I za to byś miał +75.

  • 7. Data: 2014-06-20 23:28:09
    Od: butek <email.is@invalid>

    Ktoś będąc chociaż o szczebelek wyżej niż "hobbysta" bez wykształcenia
    kierunkowego potrzebuje artykułów z EdW na jakikolwiek temat? Powinien
    być w stanie dowolny napisać, korzystając ze swojej wiedzy
    praktyczno-teoretycznej i umiejętności analizowania datasheetów. No
    proszę, nie kompromituj się, słabo się wyeudukowałeś na tej PW (SIĘ, bo
    to nie szkoła średnia z dyktowanymi notatkami)...

    PS do reszty: Przegrałem, odpowiedziałem, piątek, you know.

    --
    butek
    bucket. Use at least two or three buckets and keep them in separate

  • 8. Data: 2014-06-21 01:39:06
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    idźcie pedofile całować tuska w tyłek...

  • 9. Data: 2014-06-21 01:49:40
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-06-21 01:39, feldmarszałek tusk pisze:
    > idźcie pedofile całować tuska w tyłek...

    Pedofile chyba się Tuskiem nie zainteresują. Logic error.

  • 10. Data: 2014-06-21 17:41:45
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    a myślałeś kiedyś żeby występować może na Plenum KCUE? z taką logiką
    wróżę mega sukces, może nawet większy niż tuska w europie...