-
1. Data: 2012-03-08 12:31:44
Temat: dowiecie się wszystkiego o pracy w komisie
Od: "Aparat" <w...@g...pl>
Warto poczytać przed zakupem auta
http://www.wykop.pl/link/1068027/ama-auto-komis-hand
el-autami-importowanymi/
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
2. Data: 2012-03-08 14:50:39
Temat: Re: dowiecie się wszystkiego o pracy w komisie
Od: "Heinzkalter" <v...@g...com>
"Aparat" <w...@g...pl> wrote in message
news:jja5b0$ce7$1@inews.gazeta.pl...
> Warto poczytać przed zakupem auta
> http://www.wykop.pl/link/1068027/ama-auto-komis-hand
el-autami-importowanymi/
>
> --
> Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
> http://www.gazeta.pl/usenet/
A się nadowiadywalem...
-
3. Data: 2012-03-08 15:56:29
Temat: Re: dowiecie się wszystkiego o pracy w komisie
Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>
W dniu 2012-03-08 12:31, Aparat pisze:
> Warto poczytać przed zakupem auta
> http://www.wykop.pl/link/1068027/ama-auto-komis-hand
el-autami-importowanymi/
Zaskoczyło Cię coś z tego ?
-
4. Data: 2012-03-08 16:25:25
Temat: Re: dowiecie się wszystkiego o pracy w komisie
Od: "Heinzkalter" <v...@g...com>
"Excite" <n...@n...bedzie.pl> wrote in message
news:jjahaq$e92$1@node2.news.atman.pl...
>W dniu 2012-03-08 12:31, Aparat pisze:
>> Warto poczytać przed zakupem auta
>> http://www.wykop.pl/link/1068027/ama-auto-komis-hand
el-autami-importowanymi/
>
> Zaskoczyło Cię coś z tego ?
>
Łeb popracował 5 miesięcy zmywał samochody i zamiatał plac ale szef
wyrzucili i sie mści. Szkoda tylko że żadnych rewelacji nie ogłosil.
-
5. Data: 2012-03-08 16:48:57
Temat: Re: dowiecie się wszystkiego o pracy w komisie
Od: BearBag <c...@g...com>
W dniu czwartek, 8 marca 2012, 15:56:29 UTC+1 użytkownik Excite napisał:
> W dniu 2012-03-08 12:31, Aparat pisze:
> > Warto poczytać przed zakupem auta
> > http://www.wykop.pl/link/1068027/ama-auto-komis-hand
el-autami-importowanymi/
>
> Zaskoczyło Cię coś z tego ?
16% amortyzatorów... ja kiedys pojechałem z jednym totalnie wylanym (okazało sie przy
wymianie) a ten śmieszny test pokazał mi na stacji 55% :)
-
6. Data: 2012-03-08 18:36:00
Temat: Re: dowiecie się wszystkiego o pracy w komisie
Od: Jacek <n...@g...com>
W dniu 2012-03-08 16:48, BearBag pisze:
> 16% amortyzatorów... ja kiedys pojechałem z jednym totalnie wylanym (okazało sie
przy wymianie) a ten śmieszny test pokazał mi na stacji 55% :)
A mi kiedyś nie podbili przeglądu z powodu amortyzatora mającego 38%. Po
wymianie na nowy oryginalny z ASO ta sama stacja zmierzyła go na 44%.
Jacek
-
7. Data: 2012-03-08 22:14:10
Temat: Re: dowiecie się wszystkiego o pracy w komisie
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
On Thu, 08 Mar 2012 18:36:00 +0100, Jacek wrote:
> W dniu 2012-03-08 16:48, BearBag pisze:
>> 16% amortyzatorów... ja kiedys pojechałem z jednym totalnie wylanym (okazało sie
przy wymianie) a ten śmieszny test pokazał mi na stacji 55% :)
> A mi kiedyś nie podbili przeglądu z powodu amortyzatora mającego 38%. Po
> wymianie na nowy oryginalny z ASO ta sama stacja zmierzyła go na 44%.
Te procenty to jedyna wartość jaką niosą to taka że jak z lewej i z prawej
strony jest różnica, to oznacza że z lewej lub prawej jest coś nie tak.
Wraz z pogarszeniam się stanu zawieszenia te procenty potrafią równie
dobrze rosnąć jak i spadać.
Seryjny tył w Cinquecento dawał 40%, a fajne sportowe zawieszenie (strojony
gwintowany bilstein B6 na sportowych sprężynach) dawał około 30%.
-
8. Data: 2012-03-08 23:26:12
Temat: Re: dowiecie się wszystkiego o pracy w komisie
Od: AZ <a...@g...com>
On 03/08/2012 10:14 PM, Tomasz Pyra wrote:
>
> Te procenty to jedyna wartość jaką niosą to taka że jak z lewej i z prawej
> strony jest różnica, to oznacza że z lewej lub prawej jest coś nie tak.
> Wraz z pogarszeniam się stanu zawieszenia te procenty potrafią równie
> dobrze rosnąć jak i spadać.
>
> Seryjny tył w Cinquecento dawał 40%, a fajne sportowe zawieszenie (strojony
> gwintowany bilstein B6 na sportowych sprężynach) dawał około 30%.
>
Bo to żadna mierzalna wartość, generalnie chodzi o to by nie było
większych różnic, nie pamiętam dokładnie ile.
--
Artur
ZZR 1200
-
9. Data: 2012-03-09 00:23:30
Temat: Re: dowiecie się wszystkiego o pracy w komisie
Od: inigo <n...@m...com>
On Thu, 08 Mar 2012 23:26:12 +0100, AZ wrote:
> On 03/08/2012 10:14 PM, Tomasz Pyra wrote:
>>
>> Te procenty to jedyna wartość jaką niosą to taka że jak z lewej i z
>> prawej strony jest różnica, to oznacza że z lewej lub prawej jest coś
>> nie tak. Wraz z pogarszeniam się stanu zawieszenia te procenty potrafią
>> równie dobrze rosnąć jak i spadać.
>>
>> Seryjny tył w Cinquecento dawał 40%, a fajne sportowe zawieszenie
>> (strojony gwintowany bilstein B6 na sportowych sprężynach) dawał około
>> 30%.
> >
> Bo to żadna mierzalna wartość, generalnie chodzi o to by nie było
> większych różnic, nie pamiętam dokładnie ile.
A to nie jest czas styku z podłożem czy coś w ten deseń? Wtedy by się
zgadzało, że zależy od obciążenia, ciśnienia w oponach itd., ale lewa z
prawą w miarę powinna się zgodzić.
--
inigo
-
10. Data: 2012-03-09 00:36:18
Temat: Re: dowiecie się wszystkiego o pracy w komisie
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
On Thu, 8 Mar 2012 23:23:30 +0000 (UTC), inigo wrote:
> On Thu, 08 Mar 2012 23:26:12 +0100, AZ wrote:
>
>> On 03/08/2012 10:14 PM, Tomasz Pyra wrote:
>>>
>>> Te procenty to jedyna wartość jaką niosą to taka że jak z lewej i z
>>> prawej strony jest różnica, to oznacza że z lewej lub prawej jest coś
>>> nie tak. Wraz z pogarszeniam się stanu zawieszenia te procenty potrafią
>>> równie dobrze rosnąć jak i spadać.
>>>
>>> Seryjny tył w Cinquecento dawał 40%, a fajne sportowe zawieszenie
>>> (strojony gwintowany bilstein B6 na sportowych sprężynach) dawał około
>>> 30%.
>> >
>> Bo to żadna mierzalna wartość, generalnie chodzi o to by nie było
>> większych różnic, nie pamiętam dokładnie ile.
>
>
> A to nie jest czas styku z podłożem czy coś w ten deseń? Wtedy by się
> zgadzało, że zależy od obciążenia, ciśnienia w oponach itd., ale lewa z
> prawą w miarę powinna się zgodzić.
To jest stosunek nacisku statycznego koła do minimalnego zanotowanego
podczas całęgo testu który polega na poddaniu koła drganiom o jakimś tam
zakresie częstotliwości i dość niewielkiej amplitudzie.