-
1. Data: 2004-11-02 09:35:26
Temat: dotyczy: Neostrada TP - jak to zglosic?
Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>
Jak pewnie wiecie, tp s.a. dla usługi Neostrada wprowadziła
limity pobieranych danych (po przekroczeniu X GB do końca
miesiąca kalendarzowego obcinany jest download do 32kbps).
Po północy 1 dnia miesiąca transfer wraca do normy.
Do dnia dzisiejszego (tj. 2.11.2004) liczniki nie zostały
wyzerowane, transfer pozostał na poziomie 32kbps (wiekszość
użytkowników tak ma).
Teraz pytanie:
- zgłosić to jako reklamację, czy usterkę techniczną (są takie
możliwosci w formularzu zgłoszeniowym)
- czy kwalifikuje się to do sięgnięcia do jednego z punktów regulaminu,
czyli 1/30 abonamentu za każdy dzień złego działania:
§ 18
1.
TP odpowiada za niewykonanie lub nienależyte
wykonanie Usługi wyłącznie
w zakresie określonym w Umowie, Regulaminie
oraz w obowiazującychprzepisach prawa.
2.
Za każdy dzień, w którym przerwa w świadczeniu Usługi
trwała dłużej niż 12 godzin, Klientowi przysługuje
odszkodowanie w wysokości 1/30 opłaty abonamentowej."
--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)irc(dot)pl
-
2. Data: 2004-11-02 09:48:40
Temat: Re: dotyczy: Neostrada TP - jak to zglosic?
Od: "Kudlacz" <p...@s...invalid>
Użytkownik "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości
news:cm7kdt$ro1$1@atlantis.news.tpi.pl...
>
> Jak pewnie wiecie, tp s.a. dla usługi Neostrada wprowadziła
> limity pobieranych danych [...]
Czy to jest problem polskiego Internetu, czy Twojego dostawcy ???
NMSP
Pozdrawiam.
--
Kudlacz
pies_kudlacz_kot@chomik_hot.pl
(usun zwierzyniec i znaki podkreslenia)
-
3. Data: 2004-11-02 09:55:39
Temat: Re: dotyczy: Neostrada TP - jak to zglosic?
Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>
Tue, 2 Nov 2004 10:35:26 +0100, w <cm7kdt$ro1$1@atlantis.news.tpi.pl>,
"DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> napisał(-a):
> Jak pewnie wiecie, tp s.a. dla usługi Neostrada wprowadziła
> limity pobieranych danych (po przekroczeniu X GB do końca
> miesiąca kalendarzowego obcinany jest download do 32kbps).
Na pewno miesiąca kalendarzowego? Jeżeli tak, to trochę nie pomyśleli (albo
chcieli mieć luzy pod koniec każdego m-ca :) ).
-
4. Data: 2004-11-02 09:59:00
Temat: Re: dotyczy: Neostrada TP - jak to zglosic?
Od: Kamil Bardoń <s...@d...org>
Kudlacz napisał(a):
> Czy to jest problem polskiego Internetu, czy Twojego dostawcy ???
Czyli problem "peeringu" to nie problem internetu tylko problem pomiędzy
tepsa i pol34?
ziew.
eot.
-
5. Data: 2004-11-02 10:25:49
Temat: Re: dotyczy: Neostrada TP - jak to zglosic?
Od: z...@n...iq.pl (Robert Jaroszuk)
On Tue, 02 Nov 2004, Kudlacz wrote:
> Użytkownik "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości
> news:cm7kdt$ro1$1@atlantis.news.tpi.pl...
> >
> > Jak pewnie wiecie, tp s.a. dla usługi Neostrada wprowadziła
> > limity pobieranych danych [...]
>
> Czy to jest problem polskiego Internetu, czy Twojego dostawcy ???
A może to PEBKAC ?
Ktoś zapomniał zresetować modem?
--
..... Robert Jaroszuk - zim iq pl - [ IQ PL Sp. z o.o. ] .....
GCS/IT/O d? s: a-- C++ ULB++++$ P+ L++++$ E--- W- K- N+ DI+ V-
w M- PS+ PE Y(+) PGP-(+++) t-- 5? X- R tv-- b++>++++ D- y+ G++
.. http://zim.iq.pl/ . RJ735-RIPE . http://zim.iq.pl/photo/ ..
... The superior warrior wins without fighting -- Sun Tzu. ...
--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip
-
6. Data: 2004-11-02 11:32:11
Temat: Re: dotyczy: Neostrada TP - jak to zglosic?
Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>
Kudlacz zapodał(a):
> Użytkownik "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> napisał w wiadomo?ci
> news:cm7kdt$ro1$1@atlantis.news.tpi.pl...
>> Jak pewnie wiecie, tp s.a. dla usługi Neostrada wprowadziła
>> limity pobieranych danych [...]
> Czy to jest problem polskiego Internetu, czy Twojego dostawcy ???
[...]
uważam, że jest to problem na polip - tp s.a. jest nadal największym
dostawcą usług telekomunikacyjnych na terenie RP
--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)irc(dot)pl
-
7. Data: 2004-11-02 11:33:23
Temat: Re: dotyczy: Neostrada TP - jak to zglosic?
Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>
Radoslaw P. zapodał(a):
> Tue, 2 Nov 2004 10:35:26 +0100, w <cm7kdt$ro1$1@atlantis.news.tpi.pl>,
> "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> napisał(-a):
>> Jak pewnie wiecie, tp s.a. dla usługi Neostrada wprowadziła
>> limity pobieranych danych (po przekroczeniu X GB do końca
>> miesiąca kalendarzowego obcinany jest download do 32kbps).
> Na pewno miesiąca kalendarzowego? Jeżeli tak, to trochę nie pomyśleli
> (albo chcieli mieć luzy pod koniec każdego m-ca :) ).
Tak - po 'zresetowaniu' modemu dsl następuje zresetowanie limitów.
--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)irc(dot)pl