eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmdostęp do maila w roamingu UE - mały transfer, kilka razy dziennieRe: dostęp do maila w roamingu UE - mały transfer, kilka razy dziennie
  • Data: 2010-03-04 10:47:23
    Temat: Re: dostęp do maila w roamingu UE - mały transfer, kilka razy dziennie
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od "Łukasz F. Tomczyk"
    z dnia: 2010-03-04 10:12:
    > Ja tylko mówię jaka była praktyka: Włochy, Hiszpania, Szwajcaria,
    > wystarczyły ustawienia automatyczne, nie zbankrutowałem, schodziło
    > według taniej transmisji danych. Inna sprawa że nie miałem pojęcia, że w
    > niektórych sieciach jest drożej, czasem jednak lepiej nie wiedzieć za
    > dużo ;)
    Włochy: 2 sieci - 2 tanie
    Hiszpania: 4 sieci - 4 tanie
    Szwajcaria: 2 sieci - 2 tanie
    :]

    ok, zaczynam się przyzwyczajać do tej opcji, jak już wiem gdzie na ich
    stronie tego szukać

    z interesujących mnie krajów trzeba uważać tylko w Belgii (3/1) i na
    Słowacji (3/1)

    ciekawostka z ich strony: na Litwie roaming Data tylko w jednej sieci,
    ale tania transmisja w dwóch??? :)

    Paweł