  • 21. Data: 2009-07-03 06:20:01
    Temat: Re: dość E51? i alternatywy?
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Będzie kolejny badziew, który eliminuje część wad poprzednika, a wprowadza
    > 2 razy więcej nowych, jak to z resztą w Nokii :)

    jak dla mnie to e51 jest prawie idealnym telefonem brak tylko gps

    idealnym bo mam wszystko co potrzebuje

    putty, irremote, skype, voip wifi email
    a przedewszystkim plaski i male rozmiary
    sporadycznie uzywam garmina do 10 razy w roku
    no chyba ze znasz cos mniejszego z symbianem v3 z zywkla klawiatura?

  • 22. Data: 2009-07-03 06:27:07
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 3 Lip, 08:20, "Amir" <d...@g...pl> wrote:
> [...]
    > sporadycznie uzywam garmina do 10 razy w roku
    >  no chyba ze znasz cos mniejszego z symbianem v3 z zywkla klawiatura?
    A po co zawsze z symbianem? - jak już coś "idealnego co ma wszystko co
    potrzebuje", włącznie z GPS i WiFi oraz SO, to HTC diamond touch
    (nareszcie bez Symbiana)
    Pozdr. - J

  • 23. Data: 2009-07-03 09:01:24
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    bratPit pisze:

    > od dłuższego czasu mam tylko tryb GSM, miałem problem z tym że telefon
    > mimo że był w zasięgu nie szło się dodzwonić, niby? ustapiło choć nie
    > wiem po czym, bo słuchawka była już dwa razy w serwisie,

    Hm, skoro ustąpiło, to znaczy, że zasięg 3G w miejscach, gdzie zwykle
    przebywasz, znacząco się poprawił. Spróbuj więc w drugą stronę: przełącz
    na tryb podwójny (GSM+UMTS). Jakość rozmów w mojej ocenie w sieci 3G
    jest znacząco wyższa niż w sieci GSM.

    Ja mam E71 - pod maską dokładnie to samo co E66, tylko w innej obudowie
    i z inna klawiaturą. Nie narzekam na jakość rozmów. Orange, 3G+GSM, Kraków.

    Marek

  • 24. Data: 2009-07-03 09:33:05
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

> [...]
    > przebywasz, znacząco się poprawił. Spróbuj więc w drugą stronę: przełącz
    > na tryb podwójny (GSM+UMTS). Jakość rozmów w mojej ocenie w sieci 3G

    problem leży w moim przekonaniu w słuchawce, no bo dlaczego przekładam kartę
    do 6100 jest OK, wracam z sim do E51 znów dzwonię do tej samej osoby która
    nie rusza się z miejsca - no nie da sie porozmawiać bo musisz się domyślać w
    większości co mówi rozmówca, przekładam znów do 6100 i znów jest dobrze,
    ponadto kilka razy ostatnio w innych miejscach parę osób korzystało z mojej
    E51 i zwróciło mi uwagę że ' są straszne zakłócenia/zniekształcenia/czkawka'
    podczas prowadzenia rozmów jak podczas rozmowy na granicy zasięgu gdy
    tymczasem na wyświetlaczu jest pełny lub niemal pełny zasięg, przy czym nie
    wygląda to na kwestie głośniczka na który zwracało uwagę parę osób tu na
    grupie, a coś jakby? problemy w torze przetwarzania D/A?,
    brat

  • 25. Data: 2009-07-03 14:54:21
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Amir pisze:

    > jak dla mnie to e51 jest prawie idealnym telefonem brak tylko gps
    >
    > idealnym bo mam wszystko co potrzebuje
    >
    > putty,

    Bez klawiatury kolega sado-maso ?

    irremote, skype, voip wifi email

    A znasz jakis telefon ktory tego nie ma a ma system?

    > a przedewszystkim plaski i male rozmiary
    > sporadycznie uzywam garmina do 10 razy w roku
    > no chyba ze znasz cos mniejszego z symbianem v3 z zywkla klawiatura?
    No czy aby E75 i E55 nie maja klawiatury

  • 26. Data: 2009-07-03 14:59:10
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    > widzisz, chodziło mi o to że 5800 kłóci się z moją 'ideą wykonania
    > telefonu' - dla mnie telefon ma mieć wyświetlacz, klawiaturę numeryczną
    > i...tyle, trochę dodatkowych funkcji które nie muszą być jakoś
    > specjalnie łatwo 'dostępne' ze względu na żadkość ich używania,

    E75 i po czesci E55
    oraz 5730 i 5530 obie maja klawiatury i wygladaja jak E51

  • 27. Data: 2009-07-03 17:21:34
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Janeo napisal(a):

    > A po co zawsze z symbianem? - jak już coś "idealnego co ma wszystko co

    może ktoś chce mieć na telefonie swój wypróbowany zestaw aplikacji?

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 28. Data: 2009-07-03 17:35:12
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > E75 i po czesci E55
    > oraz 5730 i 5530 obie maja klawiatury i wygladaja jak E51

    klawiaturę numeryczną rozumiem jako klawisze od 0-9 do tego '*' i '#' plus
    jakieś funkcyjne, żadnych QWERTów i innych wymysłów,
    brat

  • 29. Data: 2009-07-03 18:20:35
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    bratPit pisze:

    > klawiaturę numeryczną rozumiem jako klawisze od 0-9 do tego '*' i '#'
    > plus jakieś funkcyjne, żadnych QWERTów i innych wymysłów,

    E75 5730 i 5530 takie wlasnie maja. Reszta wymyslow jest pod sliderem