eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodydorobienie końcówki czujnika w głowicyRe: dorobienie końcówki czujnika w głowicy
  • X-Received: by 10.157.17.114 with SMTP id p47mr1836292otp.6.1486580697440; Wed, 08
    Feb 2017 11:04:57 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.157.17.114 with SMTP id p47mr1836292otp.6.1486580697440; Wed, 08
    Feb 2017 11:04:57 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!2.us.feeder.erje.net!weretis.net!feeder6.news.weretis.net
    !feeder.usenetexpress.com!feeder1.iad1.usenetexpress.com!216.166.98.84.MISMATCH
    !border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!r185no282770ita.0!news-out.go
    ogle.com!78ni890itm.0!nntp.google.com!r185no281942ita.0!postnews.google.com!gle
    groupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Wed, 8 Feb 2017 11:04:57 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <o7fig1$lnm$1@dont-email.me>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=164.126.241.170;
    posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
    NNTP-Posting-Host: 164.126.241.170
    References: <e...@g...com>
    <o7amns$bbf$1@dont-email.me>
    <4...@g...com>
    <o7br0q$bg$1@node2.news.atman.pl>
    <l3fijvzia90c.7kszbv043k33$.dlg@40tude.net> <o7dc7e$et5$1@dont-email.me>
    <1lkx8taxk15q2$.lve80t30p5ep.dlg@40tude.net>
    <6...@g...com>
    <o...@4...net>
    <3...@g...com>
    <o7fig1$lnm$1@dont-email.me>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <a...@g...com>
    Subject: Re: dorobienie końcówki czujnika w głowicy
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
    Injection-Date: Wed, 08 Feb 2017 19:04:57 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 4
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2599181
    [ ukryj nagłówki ]

    Teoretycznie praktycznie potrzebne jak sie jedzie samochodem terenowym w trudnym
    terenie. Jak wzrasta obciazenie i spadaja obroty silnika warto znac wielkosc
    cisnienia zeby nie zerwac filmu olejowego. Praktycznie w trudnym terenie nie ma czasu
    na patrzenie na jakiekolwiek wskazniki. Wygrywa wtedy z manometrem lampka cisnienia
    oleju.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: