  • 11. Data: 2010-01-18 20:12:42
    Temat: Re: dookoła Polski motocyklem
    Od: "szauek" <lukaszsz@wytnij_to.wp.pl>

    >Użytkownik <m...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Piękne. Trasa dookoła Polski to już niezłe wyzwanie.

    Nieprawda, nawet nie wyobrażasz sobie jak szybko zleciał mi ten czas, co
    kawałek ludzie Cię zaczepiają skąd jesteś. Oferują pomoc, zapraszają na
    obiad, proponują darmowe noclegi w zaprzyjaźnionym ośrodku wypoczynkowym.

    szauek

  • 12. Data: 2010-01-20 07:03:33
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    szauek pisze:
    > proponują darmowe noclegi w zaprzyjaźnionym ośrodku wypoczynkowym.

    A film "Hostel" widziałeś. Nie ma nic za darmo...

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 13. Data: 2010-01-20 21:08:08
    Od: "szauek" <lukaszsz@wytnij_to.wp.pl>

    Użytkownik "Piotr Rezmer" <p...@e...net.pl> napisał w
    wiadomości news:hj69s9$mtf$1@inews.gazeta.pl...

    > A film "Hostel" widziałeś. Nie ma nic za darmo...

    Ok, widziałem.
    Za wszystkie noclegi zapłaciłem 109 zł. Warto było ryzykować, gdyż bogatym
    nie jestem:)

    szauek