  • 1. Data: 2010-01-17 20:26:31
    Temat: dookoła Polski motocyklem
    Od: "szauek" <lukaszsz@wytnij_to.wp.pl>

    Helou,
    Co ja tam będę się rozpisywał:
    http://dookolapolski.szauek.pl/

    Wreszcie uzupełniłem treścią. Przyjemności w czytaniu życzę.

    szauek

  • 2. Data: 2010-01-17 20:44:20
    Temat: Re: dookoła Polski motocyklem
    Od: scibor1 <s...@e...pl>

    On 17 Sty, 21:26, "szauek" <lukaszsz@wytnij_to.wp.pl> wrote:
    > Helou,
    > Co ja tam będę się rozpisywał:http://dookolapolski.szauek.pl/
    >
    > Wreszcie uzupełniłem treścią. Przyjemności w czytaniu życzę.
    >
    > szauek

    Kiedys tez tak chcialem. Jeszcze nie zrealizowalem. Jeszcze.
    Widze, ze przejezdzales kolo mojego domu. Poznaje po opisie: "dziury,
    dziury, dziury";))

    scibor
    Helga VFR8001,618

  • 3. Data: 2010-01-17 20:53:50
    Od: "szauek" <lukaszsz@wytnij_to.wp.pl>

    Użytkownik "scibor1" <s...@e...pl> napisał:

    > Kiedys tez tak chcialem. Jeszcze nie zrealizowalem. Jeszcze.
    > Widze, ze przejezdzales kolo mojego domu. Poznaje po opisie: "dziury,
    > dziury, dziury";))

    Dobra rada dla tych, co chcą pozwiedzać, a mają ograniczony czas. Unikać
    znajomych!

    szauek

  • 4. Data: 2010-01-18 06:51:34
    Od: "Karambol" <k...@g...pl>

    Użytkownik "szauek" <lukaszsz@wytnij_to.wp.pl> napisał w wiadomości
    > Helou,
    > Co ja tam będę się rozpisywał:
    > http://dookolapolski.szauek.pl/
    >
    > Wreszcie uzupełniłem treścią. Przyjemności w czytaniu życzę.

    Kilka lat temu tez jechalem taka wyprawe. Jechalismy w 3 moto. Po 3 dniach
    musielismy przerwac, ciagle padalo - to byla masakra.
    Zrobilismy 2 tys km w 3 dni, 3/4 w ulewnym deszczu. Mielismy pecha jak
    cholera, burza za burza..

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E

  • 5. Data: 2010-01-18 06:53:58
    Od: "Karambol" <k...@g...pl>

    Użytkownik "Karambol" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "szauek" <lukaszsz@wytnij_to.wp.pl> napisał w wiadomości

    Heh - to tez byl 2007 - tylko czerwiec/lipiec. Pewnie pamietasz jaka ch..a
    pogoda wtedy byla szczegolnie latem..

  • 6. Data: 2010-01-18 10:14:43
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "szauek" <lukaszsz@wytnij_to.wp.pl> napisał w wiadomości grup
    > Helou,
    > Co ja tam będę się rozpisywał:
    > http://dookolapolski.szauek.pl/
    >
    > Wreszcie uzupełniłem treścią. Przyjemności w czytaniu życzę.

    Moim zdaniem brakuje na początku mapki. Przydałaby się taka z zaznaczoną
    trasą, możnaby kolorami oznaczyć poszczególne dni. Łatwiej byłoby to
    ogarnąć.

    Jak oceniasz stan dróg w poszczególnych częściach kraju? Gdzie było ok,
    gdzie średnio, gdzie tragicznie?

  • 7. Data: 2010-01-18 12:11:16
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    szauek pisze:
    > Helou,
    > Co ja tam będę się rozpisywał:
    > http://dookolapolski.szauek.pl/
    >
    > Wreszcie uzupełniłem treścią. Przyjemności w czytaniu życzę.

    Tam w dniu czwartym koło Elbląga to nie jest przypadkiem Nowa Holandia a
    nie Zelandia? ;)

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 8. Data: 2010-01-18 19:29:40
    Od: "m...@m...pl" <m...@m...pl>

    Piękne. Trasa dookoła Polski to już niezłe wyzwanie.
    Ja kiedyś poczyniłem coś takiego http://obiezyswiat.org/index.php?gallery=5314
    ale zabawy też trochę było :-)

    pozdrawiam Mirek

  • 9. Data: 2010-01-18 19:59:50
    Od: "szauek" <lukaszsz@wytnij_to.wp.pl>

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ogarnąć.
    >
    > Jak oceniasz stan dróg w poszczególnych częściach kraju? Gdzie było ok,

    1. Pieniężno - Braniewo. Tragiedia.
    2. przy zachodniej granicy spodziewałem się dużo lepszych dróg, ale nie było
    źle.
    3. sporo dróg przy wschodniej granicy pozostawia wiele do życzenia, co widać
    na jedym ze zdjęć (w drodze do Sielca)

    Południe kraju, minęły prawie 3 lata, ale pamiętam że w okolicach Nowego
    Sącza było pełno remontów. A gdzie ich nie było to już były zrobione, i nie
    mówię o głównych trasach, ale o żółtych.

    Mapkę postaram się dodać, ale powoli, na razie cieszę się, że zmusiłem się
    do napisania tego co jest. Dzięki za sugestie.

    szauek

  • 10. Data: 2010-01-18 20:01:16
    Od: "szauek" <lukaszsz@wytnij_to.wp.pl>

    Użytkownik "Don Pedro" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Tam w dniu czwartym koło Elbląga to nie jest przypadkiem Nowa Holandia a
    > nie Zelandia? ;)

    Taa, touche, już poprawiam.

    szauek