  • 31. Data: 2013-02-20 09:27:31
    Temat: Re: donos do Ligii Kobiet ;)
    Od: "Axel" <a...@o...bezspamu.pl>

    news:5123f066$1@news.home.net.pl...

    > Tego osobiście jeszcze nie widziałem....

    Widac malo jezdzisz. Regularnie sie z tym spotykam w DC. Pali sie zielone,
    to zwalnia, bo za chwile moze sie zapalic zolte, a potem jedzie na
    'zolto-czerowonym'. A jakby jechali caly czas normalnie, to na tym zielonym
    przejechalby on, ja i jeszcze 2 samochody...

    --
    Axel

  • 32. Data: 2013-02-20 09:30:12
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 19 Feb 2013 21:46:53 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

    > Nie licz na to, że zniżę się do twojego poziomu, klawiaturowy wojowniku.

    Miło widzieć że nie tylko ja doceniam Andrzejka L. :)
    --
    Jacek

  • 33. Data: 2013-02-20 12:28:14
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 20.02.2013 09:24, Axel wrote:
    > Dodatek do ostatniej pozycji: zjezdzaja na pas obok, zeby byc pierwszym, a
    > nie drugim 'na starcie'. A potem ruszaja tak, jakby stali na 5 miejscu w
    > kolejce...

    To może jeszcze:
    zjedź z 4 pozycji na środkowym na 1 na lewym, rusz jak łajza i próbuj
    50m-100m dalej wbić się między samochody (3-4 pozycja) na środkowym po
    to by zjechać na prawy (dodatkowe punkty jak z prawego skręcasz w prawo
    na najbliższym a nie dopiero na kolejnym skrzyżowaniu).

    Michoo

  • 34. Data: 2013-02-20 15:48:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.02.2013 09:27, Axel pisze:

    > Widac malo jezdzisz. Regularnie sie z tym spotykam w DC. Pali sie zielone,

    Jeżdżę sporo, ale do Warszawy staram się nie jeździć. Może to cecha
    mieszkańców miast od pół miliona w górę ;)

  • 35. Data: 2013-02-20 15:57:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.02.2013 09:30, Jacek Maciejewski pisze:

    > Miło widzieć że nie tylko ja doceniam Andrzejka L. :)

    Ach, fanboje...

  • 36. Data: 2013-02-20 17:24:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-02-20 09:27, Axel wrote:

    > Widac malo jezdzisz. Regularnie sie z tym spotykam w DC. Pali sie zielone,
    > to zwalnia, bo za chwile moze sie zapalic zolte, a potem jedzie na
    > 'zolto-czerowonym'.

    Jakoś na codzień jeżdzę po DC, ale nie zauważyłem.

    Shrek

  • 37. Data: 2013-02-21 15:03:40
    Od: "Robbo" <n...@g...com>

    Dobrze to podsumowałeś. Przetasowali się, a jak przyszło co do czego, to już
    im się skończyły zasoby :)

    R.