  • 21. Data: 2011-03-13 19:44:39
    Temat: Re: domeny.pl - opinia - mega dno !!!
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    W dniu 13-03-2011 16:19, Andrzej Adam Filip pisze:
    [...]
    > Jak byś pojechał na stacje benzynową gdzie wołami stałoby że benzyna
    > jest po 4PLN za litr a "drobnym druczkiem" była wymieniona *duża* opłata
    > "za wyjazd ze stacji benzynowej" to byś się nic a nic nie wkurwił tylko
    > bulił w cichej pokorze? :-)

    Przy takiej odchyłce od normy cenowej zapytał bym sprzedawcę gdzie jest
    hak. Ot, tyle. Tak zawsze robię, gdy cena jest zbyt atrakcyjna.

    --
    Peter

  • 22. Data: 2011-03-13 19:58:58
    Od: Michał Gancarski <m...@g...com>

    On Sun, 13 Mar 2011 18:46:54 +0100, a...@p...onet.pl wrote:

    [...]

    > a kto ci kaze czytac, a tymbardziej pisac? jak cie to nie interesuje to zajmij
    > sie poprostu innymi watkami

    A napisałem, że mnie to nie interesuje? Wręcz przeciwnie.

    --
    Michał Gancarski

  • 23. Data: 2011-03-13 19:59:20
    Od: Michał Gancarski <m...@g...com>

    On Sun, 13 Mar 2011 18:43:50 +0100, a...@p...onet.pl wrote:

    [...]

    > chcesz laleczke? moja corka tez juz dawno przestala sie nimi bawic wiec moge ci
    > podrzucic :)

    Poczucie humoru masz równie spięte co korespondencję z innymi.

    --
    Michał Gancarski

  • 24. Data: 2011-03-13 20:13:56
    Od: Robert Kusmierz <r...@p...onet.pl>

    W dniu 11-03-13 16:19, Andrzej Adam Filip pisze:

> [...]
    > jest po 4PLN za litr a "drobnym druczkiem" była wymieniona *duża* opłata
    > "za wyjazd ze stacji benzynowej" to byś się nic a nic nie wkurwił tylko

    Jeśli informacja była by dostępna przed wjazdem, nawet małym druczkiem i
    bym się z nią nie zapoznał to oczywiście, że byłbym wku**** i to mocno.
    Tylko że na siebie, a nie na pracownika stacji.
    Jeśli uważasz iż obrażanie publiczne pracownika stacji, który nie ma
    wpływu na taką sytuacje jest OK to trudno. Ja nie obwiniam publicznie
    innych i nie czynię ich odpowiedzialnymi za własne niedopatrzenia,
    lenistwo itp.

    Nie rozumiem ludzi, którzy jak widzą "tanio" to tracą zdolność myślenia.

    --
    Robert Kusmierz

  • 25. Data: 2011-03-13 20:34:46
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    Robert Kusmierz <r...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
    > wpływu na taką sytuacje jest OK to trudno. Ja nie obwiniam publicznie
    > innych i nie czynię ich odpowiedzialnymi za własne niedopatrzenia,

    A czyż w Norymberdze nie wprowadzono zasady że wykonywanie rozkazów nie
    zwalnia od odpowiedzialności? Nie uznano tam samej *przynależności* do
    pewnych organizacji za przestępstwo?
    Kaliber jest całkowicie inny ale logika ta sama :-)

    > Nie rozumiem ludzi, którzy jak widzą "tanio" to tracą zdolność myślenia.

    Nie rozumiem z ludzi z wysoką tolerancją na "zarobić na wciskaniu ciemnoty".

    --
    Mądry generał usiłuje wyżywić swoich ludzi z ziemi nieprzyjaciela.
    Każdy buszel jedzenia odebranego wrogowi wart jest dwudziestu

  • 26. Data: 2011-03-14 09:07:00
    Od: Maniek <m...@i...pl>

    Przychylam się do opinii. Uzyskanie kodu authinfo od domeny.pl
    graniczy z cudem. Właśnie jestem w trakcie korespondencji z BOK.
    W sprawie domeny .com spróbuj skontaktować się bezpośrednio z
    publicdomainregistry.com oni też mogą Tobie wydać kod authinfo
    ale jako "admin contact" w bazie whois musi być Twój adres e-mail.

    domeny.pl utrudniają transfer domeny jak tylko mogą.
    1. Domena .com pomimo tego że jest opłacona i nie jest w promocji ma
    status BLOCKED przez co nie można zainicjować transferu domeny.
    2. Jako jedyni Pobierają opłatę za transfer out domeny .com
    3. Jako admin contact ustawiony jest adres email w domeny.com więc
    nawet jak kod otrzymasz to i tak transfer musi zostać potwierdzony
    przez nich.
    4. Przed wydaniem kodu wymagają szeregu aktualnych dokumentów
    firmowych: nip, regon, wpis do ew.

    W przypadku domen .pl sugeruję postraszyć ich skargą do NASK.
    Na Twoje żądanie Partner zobowiązany jest niezwłocznie wydać kod
    "authinfo", który umożliwi przeniesienie obsługi.
    Partner nie może uzależniać wydania kodu od dodatkowych warunków.
    http://dns.pl/porozumienie/prawab.html

  • 27. Data: 2011-03-14 09:12:37
    Od: Michał Gancarski <m...@g...com>

    On Mon, 14 Mar 2011 02:07:00 -0700 (PDT), Maniek wrote:

    [...]

    > W przypadku domen .pl sugeruję postraszyć ich skargą do NASK.

    Ale to nie jest domena .pl

    --
    Michał Gancarski

  • 28. Data: 2011-03-14 10:04:53
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    Michał Gancarski <m...@g...com> pisze:
    > On Mon, 14 Mar 2011 02:07:00 -0700 (PDT), Maniek wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Ale to nie jest domena .pl

    Wątkotwórca w zamieszczonej korespondencji prosił o wydanie dwóch domen:
    *.pl i *.com. Nie chciało mi się nawet czytać czy domeny.pl miały
    odstawić takie cyrki tylko w stosunku do domeny *.com.

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Jeśli w kraju zamęt panuje, to nie dlatego że prawa zamęt powodują,

  • 29. Data: 2011-03-17 10:04:14
    Od: "Rafal\(sxat\)" <g...@o...pl.usun.to>

    nie wiem, ale chyba zgodnie z prawem, pobieranie opłat za rezygnację w tym przypadku
    przeniesienia... jest niezgodne z prawem - i nie wazne co maja napisane w
    regulaminie, ten punkt nie obowiązuje - w sumie bym odmówił zapłaty...

    Użytkownik "Al73" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > domen. Na tej podstawie przygotujemy dla Pana indywidualną ofertę.
    > --
    > Pozdrawiam serdecznie,
    > Piotr Madziar
    > http://www.Domeny.pl
    > tel.: +48 12 296 36 63
    >
    > Odpowiedź #2 xxxxx, 2011-03-08 10:08:51
    > Witam,
    > OVH
    > *.com Odnowienie 19.99PLN Netto
    > *.net.pl Odnowienie 35.00PLN Netto
    > wiem ze ovh ma "promocje" na *.com do 31.03 ale i tak nie sadze zeby zmienili
    > ceny, ale na wszelki wypadek od razu mowie ze specjalnie nie szukajac:
    a.pl[/url] 40,00 netto
> [...]
    > Witam,
    > Faktura za rezygnację z usług została wystawiona i przesłana na Pana adres mail.
    > --
    > Pozdrawiam serdecznie,
    > Bernadetta Pszenniak
    > http://www.Domeny.pl
    > tel.: +48 12 296 36 63
    >
    > Odpowiedź #8 xxxxxxxx, 2011-03-09 10:04:30
    > Faktura proforma 123456_wxyz/WWW/12/2011 ZA WYDANIE KODOW AUTHINFO DOMENY
    > xxxxxxxxxxxxxxx.com zostala zaplacona. Potwierdzenie w zalaczniku.
    > Wedlug panstwa jest to oplata wyszczegolniona w cenniku na stronie
    tp://domeny.pl/cennik-uslug-

  • 30. Data: 2011-03-17 12:22:39
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    W dniu 17-03-2011 11:04, Rafal(sxat) pisze:
> [...]
    regulaminie, ten punkt nie obowiązuje - w sumie bym odmówił zapłaty...

    Z ciekawości: który przepis tego zabrania?

    --
    Peter