  • 11. Data: 2011-03-13 09:34:56
    Temat: Re: domeny.pl - opinia - mega dno !!!
    Od: Michał Gancarski <m...@g...com>

    On Sun, 13 Mar 2011 00:33:53 +0100, a...@p...onet.pl wrote:

    [...]

    > korespondencja jest MOJA i moge z nia robic co chce wiec swoje "ponizej krytyki"
    > raczej schowaj miedzy swoje peany dla w/w firmy

    TWOJA? Rozmawiałeś sam ze sobą?

    > zabawki sa za mna od wielu, wielu lat...

    A szkoda. Pewnie dlatego jesteś taki spięty i masz problemy z
    kontrolowaniem gniewu.

    --
    Michał Gancarski

  • 12. Data: 2011-03-13 10:42:41
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    Sugerujesz że firma mogłaby się wstydzić tego co napisała do klienta? :-)

    > A szkoda. Pewnie dlatego jesteś taki spięty i masz problemy z
    > kontrolowaniem gniewu.

    Kontrolowanie gniewu polega też na puszczenie *z rzadka* wiązanek
    zamiast przeskakiwania *od razu* do benzyny i zapałek.

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Gdy woda sięga ust, głowa do góry!

  • 13. Data: 2011-03-13 10:47:35
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    Peter May <p...@o...pl> pisze:
    > W dniu 13-03-2011 00:33, a...@p...onet.pl pisze:
    > [...]
    >
    > Prywatne brudy pierze się w prywatnej pralni, a nie na publicznym
    > forum.

    On dba o interes swój a interes firmy która (jego zdaniem) go wykiwała
    ma w czterech literach i *słusznie*.

    Ja przestałem trwale domniemywać że "firmy w Polsce" informacje o takich
    wrednych pułapkach zamieszczają jasno wprost a nie "drobniuśkim druczkiem".
    Przy zamieszczeniu wyraźnie, jasno i wprost byłoby *jeszcze* tolerowane.

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Trzeba umieć być okrągłym w kuli i długim w rurze.

  • 14. Data: 2011-03-13 11:05:41
    Od: Michał Gancarski <m...@g...com>

    On Sun, 13 Mar 2011 11:42:41 +0100, Andrzej Adam Filip wrote:

    [...]

    > Sugerujesz że firma mogłaby się wstydzić tego co napisała do klienta? :-)

    :-)

    > Kontrolowanie gniewu polega też na puszczenie *z rzadka* wiązanek
    > zamiast przeskakiwania *od razu* do benzyny i zapałek.

    I te wiązanki pomagają? Nie sądzę. Nie dość, że nie dogadał się z firmą, to
    jeszcze tutaj jakoś nikt się nad nim nie pochyla. I to też jest zrozumiałe
    bo racja racją ale styl komunikacji też jest ważny. Skąd założenie, że
    ludzie tu pisujący chcą przyjmować na siebie czyjąś złość, niezależnie od
    jej słuszności?

    --
    Michał Gancarski

  • 15. Data: 2011-03-13 11:21:51
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

> [...]

    > bo racja racją ale styl komunikacji też jest ważny. Skąd założenie, że
    > ludzie tu pisujący chcą przyjmować na siebie czyjąś złość, niezależnie od

    Jakoś nie zakładam że zupełnie nikt nie zapamięta (choćby podświadomie)
    tego wątku choćby przy rekomendowaniu firmy do rejestracji domeny i
    sprawdzaniu "drobnych druczków". Google-groups *chyba* zapamięta ;-)
    A że pewnie zapamiętają mniej niż wątkotwórca by pragnął - no cóż,
    świat taki jest.

    Wiązanki "barwnie podkreślają" wkurzenie piszącego choć anonimowymi
    opiniami i wiązankami przejmuje się znacznie mniej niż opiniami osób
    które "pozytywnie kojarzę". Przekleństwa też są dla ludzi, tylko że
    kulturalny człowiek używa ich tak rzadko że się da długo pamiętać
    okazje kiedy ich użył :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Nie należy szukać odznaczeń i epoletów na polu bitwy,

  • 16. Data: 2011-03-13 11:31:42
    Od: Robert Kusmierz <r...@p...onet.pl>

    W dniu 11-03-13 11:47, Andrzej Adam Filip pisze:

    > On dba o interes swój a interes firmy która (jego zdaniem) go wykiwała
    > ma w czterech literach i *słusznie*.

    Tak jest, w końcu jesteśmy w Polsce. Trzeba mieć pojemną d***.

> [...]
    > Przy zamieszczeniu wyraźnie, jasno i wprost byłoby *jeszcze* tolerowane.

    Ja przeżyłem szok w sklepie spożywczym. Chciałem zrobić zakupu i jak
    reszta lemingów zamagazynować się 200-300kg cukru. Nie dość iż
    powiedzieli, że mogę kupić jedynie 5kg to pani w kasie nie ostrzegła
    mnie iż w sklepie 20km dalej cukier jest o 0.50 zł tańszy!!! Jak ona
    mogła, przecież bym pojechał tam i kupił. Nie powiedział mi też że
    kupiłem cukier brązowy, a przecież powinna wiedzieć że chciałem biały.
    Są nieuczciwi, opublikuję kolejne nagrania za zakupów na YT, FB,
    Twitterze, NK, usernecie, forum itp. Foch ;)

    PS.
    Nie słodzę ;)

    --
    Robert Kusmierz

  • 17. Data: 2011-03-13 15:19:06
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    Robert Kusmierz <r...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
    > Są nieuczciwi, opublikuję kolejne nagrania za zakupów na YT, FB,
    > Twitterze, NK, usernecie, forum itp. Foch ;)

    Jak byś pojechał na stacje benzynową gdzie wołami stałoby że benzyna
    jest po 4PLN za litr a "drobnym druczkiem" była wymieniona *duża* opłata
    "za wyjazd ze stacji benzynowej" to byś się nic a nic nie wkurwił tylko
    bulił w cichej pokorze? :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Mędrzec nie będzie twierdzić tego, co mu mu się tylko wydaje,

  • 18. Data: 2011-03-13 17:40:36
    Od: a...@p...onet.pl

> [...]

    > jest po 4PLN za litr a "drobnym druczkiem" była wymieniona *duża* opłata

    > "za wyjazd ze stacji benzynowej" to byś się nic a nic nie wk..wił tylko

    i tu trafiles w sedno

  • 19. Data: 2011-03-13 17:43:50
    Od: a...@p...onet.pl

    > On Sun, 13 Mar 2011 00:33:53 +0100, a...@p...onet.pl wrote:

    > [...]

    krytyki"

    > TWOJA? Rozmawiałeś sam ze sobą?

    a w ktorym miejscu korespondencja z firma jest prywatna?

    > A szkoda. Pewnie dlatego jesteś taki spięty i masz problemy z

    > kontrolowaniem gniewu.

    > --

    > Michał Gancarski

    chcesz laleczke? moja corka tez juz dawno przestala sie nimi bawic wiec moge ci
    podrzucic :)

  • 20. Data: 2011-03-13 17:46:54
    Od: a...@p...onet.pl

> [...]

    > bo racja racją ale styl komunikacji też jest ważny. Skąd założenie, że

    > ludzie tu pisujący chcą przyjmować na siebie czyjąś złość, niezależnie od

    a kto ci kaze czytac, a tymbardziej pisac? jak cie to nie interesuje to zajmij
    sie poprostu innymi watkami