  • Data: 2011-03-21 15:20:53
    Temat: Re: domeny.pl - opinia - mega dno !!!
    Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    witam ponownie :)
    domena *.com w trakcie transferu.
    kody dostalem bez problemu od rejestratora u ktorego rejestrowaly domeny.pl.
    tak! z indiami dogadalem sie bez problemu i dostalem kody ale... domeny.pl do
    ostatniej chwili blokowaly domene

    ciag dalszy potyczek z domeny.pl...

    Odpowied #11 xxxxx, 2011-03-09 19:31:37
    a teraz ujme to tak... domeny.pl sa tylko posrednikiem. rejestratorem domeny
    jest DIRECTI INTERNET SOLUTIONS PVT. LTD. D/B/A PUBLICDOMAINREGISTRY.COM i do
    nich zwoce sie o kody authinfo jako WLASCICIEL domeny, a panstwo zrobicie
    korekte i odeslecie haracz spowrotem

    Odpowied #12 Magdalena Szumlas, 2011-03-10 08:29:00
    Witam,
    Uprzejmie informuj, e w dniu 2011-03-09 wydanie kodu zostao zlecone do
    realizacji. Kod authinfo otrzyma Pan w formie elektronicznej. Pragn przypomnie,
    e kody wydawane s do 7 dni roboczych.
    W przypadku dodatkowych pyta su pomoc.
    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Magdalena Szumlas

    Odpowied #13 xxxxx, 2011-03-16 16:51:43
    czy o kody do domeny xxxxx.net.pl mam sie rowniez zwrocic osobiscie bezposrednio
    do NASK? bo panstwo chyba maja duze problemy komunikacyjne...

    Odpowied #14 Magdalena Szumlas, 2011-03-16 16:59:08
    Witam,
    Uprzejmie informuj, e zgodnie z procedurami wydanie kodu trwa do 7 dni
    roboczych. W przypadku kadej z domen wydanie kodu trwa tak samo. Kod dla domeny
    otrzyma Pan dokadnie 18.02.2011.
[...]

    Odpowied #15 xxxxx, 2011-03-16 17:31:53
    prosze nie opowiadac mi bajek bo wydanie kody zajmuje kilkanascie minut. to co
    wam zajmuje 9 dni kalendarzowych mi zajelo w przypadku domeny *com 2 dni i to
    tylko dla tego AZ 2 dni bo musialem wyjasnic wasze skandaliczne poczynania
    rejestratorowi. czy w NASK powinienem zrobic to samo?

    Odpowied #16 xxxxx, 2011-03-16 17:37:44
    ps1. aha.... skoro kody mam otrzymac cyt."Kod dla domeny otrzyma Pan dokadnie
    18.02.2011" to czemu go jeszcze nie mam? od tego terminu minelo przeciez juz 26
    dni... ale to juz tak na marginesie...
    ps2. kody jestem w stanie otrzymac z NASK tego samego dnia.

    Odpowied #17 Magdalena Szumlas, 2011-03-16 17:39:11
    Witam,
    Uprzejmie informuj, e w sytuacji gdy domena jest zarejestrowana w naszej firmie
    kody wydawane s przez nas. Kody zostan do Pana przesane.
    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Magdalena Szumlas

    Odpowied #18 xxxxx, 2011-03-16 18:03:21
    kody do domeny xxxxx.com sa juz w moim posiadaniu i rozpoczal sie transfer do
    prawdziwego rejestratora. zeby byla sprawa jasna... w zwiazku z powyzszym, nie
    oczekuje od was kodow do domeny xxxxx.com poniewaz bez laski posrednika czyli
    was juz je mam, natomiast ZADAM natychmiastowego jej odblokowania, w przeciwnym
    razie skieruje te sprawe juz bezposrednio do ICANN, gdyz NIE MACIE ABSOLUTNIE
    ZADNEGO PRAWA DO JEJ ZABLOKOWANIA.
    natomiast co do kodow domeny xxxxx.net.pl, rowniez jako wlasciciel moge zwrocic
    sie bezposrednio do NASK zarowno o kody (ktore otrzymam), jak i ze skarga na was
    (z pewnoscia nie pierwsza i nie ostatnia ktora wplynie do NASK patrzac na
    aktualne opinie o was na necie) co nie przysporzy wam zapewne laurow...

    Odpowied #19 Bernadetta Pszenniak, 2011-03-17 09:28:13
    Witam,
    Uprzejmie informuj, i tak jak pisalimy wczeniej wydawanie kodw authinfo trwa do
    7 dni roboczych, domen bdziemy mogli odblokowa w momencie , gdy procedura
    wydania kodw authinfo dobiegnie koca.
    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Bernadetta Pszenniak

    Odpowied #20 xxxxxx, 2011-03-18 00:41:04
    jestescie zwyklymi naciagaczami i oszustami. KODY BYLY JUZ W MOIM POSIADANIU BEZ
    WASZEJ LASKI! i informowalem was o tym a wy po chamsku blokowaliscie transfer
    domeny i tyle. gdyby to byla domena *.pl to byscie inaczej spiewali po
    interwencji NASK.
    zegnam i obym wiecej na was nie trafil, a sprawe domeny *com i tak pociagne
    dalej bo to co wyrabiacie to poprostu jest skandal
    a tak na marginesie to nawet tego co mowicie sie nie trzymacie bo o ile przy
    *.com mozecie sie zaslonic ze przelew haraczu zostal zrobiony 09.03 wiec sie
    zmiesciliscie w 7 dniach roboczych to przy domenie *.net.pl zlamaliscie nawet
    ten z sufitu wydumany termin bo zadanie kodow otrzymaliscie 2011-03-07 16:31:38
    wiec jakby na to nie patrzec to jedno wielkie dziadostwo i oszustwo

    Odpowied #21 Iwona Kuchcicka, 2011-03-18 10:38:39
    Witam,
    Domena xxxxxx.com zostaa odblokowana. Zlecenie wydania kodw dla domeny
    xxxxxx.net.pl zostao zlecone do realizacji 09.03.2011
    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Iwona Kuchcicka

    Odpowied #22 xxxxxx, 2011-03-18 11:05:39
    nie interesuje mnie kiedy WY ja zlecilisci tylko to ze zgloszenie przeze mnie
    zostalo zrobione tu:
    ============================
    Transfer domen do Domeny.pl - kod authinfo
    Numer zgoszenia xxxxxx-2
    [b]Data utworzenia 2011-03-07 16:31:38[/b]
    Status W trakcie realizacji
    W sumie odpowiedzi 21
    Data ostatniej wiadomoci 2011-03-18 10:51:19
    Tre zapytania:
    Witam,
    W zwiazku z planowanym przeniesieniem domen do innego rejestratora, [b]prosze o
    podanie kodow authinfo domen
    1) xxxxxx.com
    2) xxxxxx.net.pl [/b]
    Z powazaniem
    xxxxxx
    =============================
    tak wiec od zgloszenia do wydania minelo nie 7 dni roboczych tylko 9
    tyle w temacie firmy domeny.pl, jej (nie)uczciwosci, (nie)solidnosci i
    (nie)dbalosci o klienta

    Odpowied #23 Iwona Kuchcicka, 2011-03-18 13:04:56
    Witam,
    Termin 7 dni roboczych liczony jest od dnia kiedy otrzymujemy od klienta
    poprawnie wypenione podanie autoryzacyjne wraz z dokumentami.
    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Iwona Kuchcicka

    Odpowied #24 xxxxxx, 2011-03-18 16:29:43
    dalej twierdze ze jestescie manipulantami bo to wasza wina z terminem. ja
    zazadalem kodow 07.03, natomiast wy dopiero 09.03 byliscie laskawi przeslac mi
    druki "potrzebne" do transferu. taki transfer robilem z eurodns JEDNA MINUTE!
    klikniecie myszka i odebranie maila. w domeny pl maile chyba sie na glinianych
    tabliczkach wydrapuje a do zmiany tapety na pulpicie wzywa malarzy-tapeciarzy.
    poprostu w glowie sie nie miesci ze ta firma jeszcze wogole funkcjonuje, chyba
    ze na takim robieniu w konia klientow caly czas jedzie.

    Odpowied #25 Magdalena Szumlas, 2011-03-18 16:34:05
    Witam,
    Otrzymalimy od Pana podanie wypenione w dniu 2011-03-09 zgodnie z procedurami
    wydanie kodu trwa do 7 dni roboczych. W dniu dzisiejszym otrzyma Pan kod
    authinfo dla domeny.
    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Magdalena Szumlas

    Odpowied #26 xxxxxx, 2011-03-18 16:42:22
    taaaa... do was to jak grochem o sciane... jak mowilem ze authinfo juz mam i
    macie TYLKO ODBLOKOWAC domene do transferu to tak samo klepaliscie w kolko
    "procedura wydania kodow trwa 7 dni". co mnie obchodzi ile czasu wam zajmuje
    wydrapanie kodu w tabliczce. mi ich uzyskanie zajelo znacznie mniej czasu, a
    mimo to do samego konca blokowaliscie transfer.
    to samo dotyczy "Otrzymalimy od Pana podanie wypenione w dniu 2011-03-09 zgodnie
    z procedurami wydanie kodu trwa do 7 dni roboczych"... to WY przyslaliscie do
    mnie formularze 09.03 i powiedzieliscie ze mam je wypelnic. trzeba to bylo
    zrobic w dniu kiedy tego zarzadalem. gdybyscie przyslali formularze za rok to to
    kiedy zglaszalem zadanie wydania kodow tez nie ma znaczenia...?
    poprostu zenada nie firma

    Odpowied #27 Magdalena Szumlas, 2011-03-18 16:50:54
    Witam,
    Domena jest odblokowana. W chwili kiedy zwrci si Pan o wydanie kodu chcielimy
    zaproponowa Panu ofert by Pan zainteresowany propozycja jednak nie bya
    odpowiednia, dlatego te w przypadku domeny .com konieczne byo uiszczenie opaty.
    Po otrzymaniu wpaty od razu wysalimy do Pana podanie w celu wydania kodu
    authinfo. Z naszej strony wszystko zostao wykonane prawidowo dlatego nie mog si
    z Panem zgodzi.
    Dzikuj za wiadomo.
    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Magdalena Szumlas

    a czemu nie zadaja takich oplat za domeny z NASK? bo takie praktyki sa niezgodne
    z regulaminem NASK i straciliby ich autoryzacje.
    a czemu chca haraczu za transfer *.com? bo nie sa autoryzowani przez ICANN i
    g... moga im zrobic. najwyzej zaczna rejestracje domen przez Bangladesz jak im
    Indie odmowia, a jak i bangladesz sie skonczy to moze Zinbabwe albo jeszcze
    insze zad.pie

    reasumujac... zanim zaczniecie jakikolwiek transfer:
    1. sprawdzcie kto tak naprawde jest rejestratorem
    2. piszcie o kody bezposrednio do rejestratora jesli to inna firma niz ta przez
    ktora "rejestrowaliscie" domene (tak na wszelki wypadek)
    3. majac juz kody nie informujcie takiej firmy jak domeny.pl o transferze tylko
    poprostu zleccie go nowemu rejestratorowi podajac mu kody