  • 21. Data: 2007-11-13 20:55:28
    Temat: Re: dokladniejsza baza niz ripe.net
    Od: G...@S...Janoszka.pl (Grzegorz Janoszka)

    On Tue, 13 Nov 2007 21:36:43 +0100 I had a dream that masti <g...@t...hell> wrote:
    >u nie spudłował o jakieś 20km i nawet miasto mu sie nie zgadza :)

    A ja mu podałem kilka podchwytliwych IP i trafił dokładnie. Tylko ciekawe,
    jak często to odświeżają, bo zamierzam readresować kilka rzeczy :)

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 22. Data: 2007-11-14 20:31:00
    Od: Tomasz Kniaz <t...@u...openbsdpl.org>

    Przemysław Gubernat wrote:

    > Hehehe.... mi napisał: Warszawa ;-) a jestem ok. 350 km od stolicy

    Z braku pewnosci pewnie celowal gdziekolwiek w PL.

    --
    tkniaz

  • 23. Data: 2007-11-14 21:07:22
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    Tomasz Kniaz pisze:

    > Z braku pewnosci pewnie celowal gdziekolwiek w PL.

    Nie nowa klasa dla Neo.....

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    CB: Intek M-490 + ML 145

    +-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    =-=-=-=-+

  • 24. Data: 2007-11-15 09:21:18
    Od: "Bartosz 'xbartx, Nowakowski" <b...@h...net>

    On Tue, 13 Nov 2007 20:55:28 +0000 (UTC)
    G...@S...Janoszka.pl (Grzegorz Janoszka) wrote:

    > A ja mu podałem kilka podchwytliwych IP i trafił dokładnie. Tylko
    > ciekawe, jak często to odświeżają, bo zamierzam readresować kilka
    > rzeczy :)

    Mi też obie strony przy kilku adresach IP pokazały idealnie miasto, ale
    już dla IP który kolega otrzymał niedawno z Dialogu nastąpiła pomyłka i
    chyba wiem dlaczego. Kolega wziął najpierw /30 a później jednak mu się
    odwidziało i wziął sobie /29 ale już go przesunęli o kilkanaście
    numerów w górę - przy takich pulach gdzie co chwilę są zmiany to raczej
    ciężko będzie z tego typu namierzaniem, co jest raczej oczywistą
    oczywistością ;)

    Xenocide

  • 25. Data: 2007-11-18 13:55:22
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org>

    W artykule <fh9h4u$qv$1@nemesis.news.tpi.pl> mrowienie napisał(a):

    > bez jakiegokolwiek podziału na miasta i rejony
    > Tymczasem na jakiejś stronie www moje dane były bardzo dobrze rozpoznane
    > i wyświetlało Poznań, Wielkopolska, Poland
    > więc muszą być jakieś inne bazy
    hm.. geoip?
    [undefine@piastlan ~]$ geoiplookup -f /usr/share/GeoIP/GeoLiteCity.dat 194.116.252.2
    GeoIP City Edition, Rev 1: PL, 86, Poznan, (null), 52.416698, 16.966700, 0, 0
    [undefine@piastlan ~]$ geoiplookup -f /usr/share/GeoIP/GeoLiteCity.dat
    213.180.130.200
    GeoIP City Edition, Rev 1: PL, 77, Kraków, (null), 50.083302, 19.916700, 0, 0

    itepe - na stronie masz dane w csv i bazę binarną, plus narzędzia do
    zarządzania bazą binarną. No i kilka różnych baz dostępnych za darmo
    (za resztę trzeba płacić).

    --
    Andrzej 'The Undefined' Dopierała
    PLD Linux Developer HomePage: http://andrzej.dopierala.name/