  • 11. Data: 2015-07-13 21:03:05
    Temat: Re: dobry uzywany ups z nowymi akumulatorami
    Od: Saiko Kila <f...@b...cy>

    Proces Krystek <s...@k...art.pl> zwrócił błąd:

    > A możesz podać model Twojego UPS-a APC? Przeglądałem ofertę UPS-ów i gdy
    > chodziło o wymianę akumulatorów to trzeba było stosować firmowe
    > zamienniki, niekompatybilne z innymi urządzeniami -
    > <http://www.apc.com/products/family/index.cfm?id=152
    > Być może teraz już
    > się to zmieniło.
    >
    > Nie twierdzę, że APC są złe. W porównaniu do produktów konkurencji są
    > droższe (czasami nawet sporo droższe). Wiem, ze za jakość się płaci.
    > Jeśli kogoś stać to nie mam nic przeciwko. Wybór należy do kupującego.
> [...]

    Ja mam trzy APC, każdy z innej epoki, i każdy używa zwykłych
    akumulatorów 7Ah (pewnie 12 Ah też by się dało, ale 7 Ah są tańsze).
    (Smart 700, Back 650 i Back 500 czy 550, nie pamiętam).

    Tego Smarta kupiłem lata temu na allegro i ciągle chodzi... Akumulatory
    wymieniam co 2 lata, czasem trzy.

    --
    Saiko Kila
    My dog's name is Muhammad.