  • Data: 2009-12-05 18:23:59
    Temat: Re: dobry i zly bot
    Od: pol <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 05 Dec 2009 14:51:42 +0100, Mirosław Zalewski napisał(a):

    > grudzień roku pamiętnego 2009, prawdopodobnie 05. Wielka mądrość na
    > czytelników pl.comp.www spłynęła, gdy tako rzekł(a) pol:
    >
    > A jaki jest sens żeby jej tam nie było?
    >
    > Jeżeli te obce boty zużywają Ci zauważalną liczbę nietaniego transferu,
    > to i tak je zablokujesz, niezależnie od odpowiedzi które otrzymasz na
    > grupie.

    Nie chodzi mi o nadmierne zużycie transferu tylko o sens generowania
    zbędnego ruchu w sieci. probuje znalesc odpowiedz czy jest sens, a jesli
    jest to jaki indexowac swoje strony na roznych egzotycznych
    wyszukiwarkach, z ktorych i tak pewnie nikt na nasze strony nie wejdzie,
    a jesli wejdzie to pewnie przypadkowo...