  • 1. Data: 2016-03-21 06:23:13
    Temat: dobre wycieraczki potrzebne
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    https://www.facebook.com/Taryfa24/posts/114579688876
    4219

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 2. Data: 2016-03-21 10:42:29
    Temat: Re: dobre wycieraczki potrzebne
    Od: masti <g...@t...hell>

    PiteR wrote:

    > https://www.facebook.com/Taryfa24/posts/114579688876
    4219

    raczej prokurator

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2016-03-21 18:29:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
    >https://www.facebook.com/Taryfa24/posts/11457968887
    64219

    A te "samochody ubera" sie jakos wyrozniaja ?
    Czy ktos w ciemno atakowal, co mu sie wydawalo, to chlup ?

    J.

  • 4. Data: 2016-03-21 18:47:42
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    764219

    > A te "samochody ubera" sie jakos wyrozniaja ?
    > Czy ktos w ciemno atakowal, co mu sie wydawalo, to chlup ?

    Obstawiam, że ten samochód nie pierwszy raz tam podjeżdżał.

    Wiwo

  • 5. Data: 2016-03-21 19:11:46
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2016-03-21 o 06:23, PiteR pisze:

    > https://www.facebook.com/Taryfa24/posts/114579688876
    4219

    Co za cebulaki... W sumie jednak trzeba im przyznać, ze jak już myślisz,
    że bardziej zrażony do tej grupy zawodowej być nie możesz to
    udowadniają, ze jednak możesz i że są spierdo***ami na całego :/

  • 6. Data: 2016-03-22 12:22:03
    Od: r...@g...com

    Sam jestes cebulak cioto, jak podciagasz cala grupe zawodowa pod jakies wyskoki kilku
    debili.

  • 7. Data: 2016-03-22 14:48:11
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Reksio218,

    > Sam jestes cebulak cioto, jak podciagasz cala grupe zawodowa pod jakies wyskoki
    kilku debili.

    Nie szczekaj tyle.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 8. Data: 2016-03-23 15:06:19
    Od: r...@g...com

    Romuś, chyba ty tu robisz za podworkowego burka.
    Nie masz nic ciekawego do powiedzenia ale pilnujesz i musisz sie kazdemu odszczeknac
    ;)

  • 9. Data: 2016-03-23 16:26:50
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Reksio218,

    Wednesday, March 23, 2016, 3:06:19 PM, you wrote:

    > Romuś, chyba ty tu robisz za podworkowego burka.
    > Nie masz nic ciekawego do powiedzenia ale pilnujesz i musisz sie kazdemu
    odszczeknac ;)

    Reksiu, idź szczekać gdzie indziej.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 10. Data: 2016-03-23 17:12:13
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 23.03.2016 o 15:06, r...@g...com pisze:
    > Romuś, chyba ty tu robisz za podworkowego burka.
    > Nie masz nic ciekawego do powiedzenia ale pilnujesz i musisz sie kazdemu
    odszczeknac ;)

    PLONK pyskacza.