  • 11. Data: 2009-07-21 18:26:52
    Temat: Re: dobre sluchawki
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Szymon von Ulezalka pisze:

    > dzieki.
    > juz wybralem model :) koss sb49, podobno bardzo dobrze graja.
    > przetestuje jutro, bo sie wlasnie z listonoszem minalem. z powodu
    > pracy, nie dam rady odebrac ich dzisiaj :/

    Po co Ci takie? Nie będziesz słyszał, że ktoś do drzwi dzwoni, czajnik na
    gazie spalisz itd.itd.

    Ja od jakiegoś czasu mam takie, że dźwięk jest dobry ze słuchawek, ale
    mogę także słyszeć wszystko co dzieje się obok mnie.

    --
    animka

  • 12. Data: 2009-07-21 21:38:03
    Od: Szymon von Ulezalka <s...@g...com>

    > Po co Ci takie? Nie będziesz słyszał, że ktoś do drzwi dzwoni

    telefon zawsze mam na biurku, przy monitorze :>

    > czajnik na gazie spalisz itd.itd.

    mam elektryczny :>

    > Ja od jakiegoś czasu mam takie, że dźwięk jest dobry ze słuchawek, ale
    > mogę także słyszeć wszystko co dzieje się obok mnie.

    no, co kto lubi. ja jednak, jak gram/slucham muzyki to chce slyszec
    tylko muzyke/dzwieki z gry, a nie otoczenie. inaczej sie rozpraszam :~

    pozdrawiam
    szymon

  • 13. Data: 2009-07-21 22:00:26
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Szymon von Ulezalka pisze:

    > telefon zawsze mam na biurku, przy monitorze :>

    No tak, trzeba się najpierw zaanonsować telefonicznie :-)
    Z niektórymi sąsiadami ustaliłam, że jak dzwonią do drzwi to ma być 5
    dzwonków. Tym, którzy inaczej dzwonią nie otwieram, nawet nie wyglądam kto
    tam dalej na korytarzu przy pierwszych drzwiach dzwoni.

    > mam elektryczny :>

    A ja właśnie jakiś miesiąc temu zapakowałam i schowałam. Kupiłam znowu
    nowy czajnik już z nie wyskakującym gwizdkiem i ładnym, delikatnym
    dźwiękiem. Mam do zaplacenia w tym miesiącu za prąd (jeszcze z czasów
    czajnika elektrycznego)-220 zł!!! Zobaczę jakie opłaty wyjdą za 4
    miesiące, bo jeszcze oprócz tego mam r-ki 2 razy po 180 zł.

    > no, co kto lubi. ja jednak, jak gram/slucham muzyki to chce slyszec
    > tylko muzyke/dzwieki z gry, a nie otoczenie. inaczej sie rozpraszam :~

    Ja mogę siedzieć przy komputerze, coś pisać czy czytać, słuchać muzyki i
    jeszcze telewizję oglądać.

    --
    animka

  • 14. Data: 2009-07-22 09:39:22
    Od: Szymon von Ulezalka <s...@g...com>

    On 21 Lip, 23:00, Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:

> [...]
    > miesiące, bo jeszcze  oprócz tego mam r-ki 2 razy po 180 zł.

    > Ja mogę siedzieć przy komputerze, coś pisać czy czytać, słuchać muzyki i

    no, sluchawki juz mam na sobie. zarabista sprawa, dzwiek bardziej
    przestrzenny niz w poprzednich (ok, ok, nie brzmi to /tj. wyrazenie,
    nie dzwiek/ najlepiej, ale wiadomo o co chodzi), dobrze tlumia i nie
    uciskaja.

    pozdrawiam
    szymon

  • 15. Data: 2009-07-22 17:26:42
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Radosław Sokół"
    >Czyli generalnie nie należy, ale w niektórych przypadkach da
    >się, co dalej nie zmienia faktu, że nie należy ;)

    Ech, dla Ciebie szklanka jest w połowie pusta. ;-)

    --
    /\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ Rezygnując z Assemblera -- tracisz na czyte-
    \ K...@e...eu.org / lości i logiczości programu (Jacek Popław-

  • 16. Data: 2009-07-22 17:43:17
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 22.07.2009 19:26, Mariusz Kruk pisze:

    > Ech, dla Ciebie szklanka jest w połowie pusta. ;-)

    Nie -- dla mnie po prostu ważniejsza jest teoria, niż prak-
    tyka. Jeżeli czegoś nie należy robić w jakiś sposób, to
    nie należy -- nawet, jeżeli akurat działa to świetnie :)

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 17. Data: 2009-07-22 20:57:28
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Szymon von Ulezalka pisze:

> [...]
    > przestrzenny niz w poprzednich (ok, ok, nie brzmi to /tj. wyrazenie,
    > nie dzwiek/ najlepiej, ale wiadomo o co chodzi), dobrze tlumia i nie

    No to miłego słuchania :-)

    --
    animka

  • 18. Data: 2009-07-23 07:32:47
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

> [...]
    >tyka. Jeżeli czegoś nie należy robić w jakiś sposób, to
    >nie należy -- nawet, jeżeli akurat działa to świetnie :)

    Nie. Według PC99 komputer ma dawać "line-level output or headphone output
    or both". Tyle teoria. Czyli stwierdzenie kategoryczne, że nie należy
    podłączać bezpośrednio słuchawek jest bezpodstawne.

    --
    \------------------------/ It is not yet possible to change operating

  • 19. Data: 2009-07-24 16:23:13
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba Szymon von Ulezalka napisała na pl.comp.pecet:

    > no, co kto lubi. ja jednak, jak gram/slucham muzyki to chce slyszec
    > tylko muzyke/dzwieki z gry, a nie otoczenie. inaczej sie rozpraszam :~

    Gdy kolega gra, to kolegi NIE MA!
    ;]
    Marcin Kocur