  • 1. Data: 2009-07-07 11:10:21
    Temat: dobra nagrywarka dvd-ram?
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    polecicie jakis sprzet ktory nagrywa dvd-ram bez problemow?
    bylo by fajnie gdyby byl na sata

    obecny SH-S203P zaczal ciagle wywalac mi blad zarowno podczas
    nagrywania jak i kasowania, na roznych plytkach dzieje sie to
    zawsze w tym samym miejscu i slychac jak sie tam "meczy"
    wiec jest to kwestia sprzetowa i czas na zmiane

    nagrywarka bedzie tylko do dvd-ram i tylko na ich bezproblemowej
    obsludze mi zalezy - jedyny warunek to zeby byla gdzies dostepna
    jako nowa

  • 2. Data: 2009-07-07 12:48:33
    Temat: Re: dobra nagrywarka dvd-ram?
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Dnia Tue, 7 Jul 2009 12:10:21 +0100, tg napisał(a):

    > polecicie jakis sprzet ktory nagrywa dvd-ram bez problemow?
    > bylo by fajnie gdyby byl na sata

    Pioneer DVR-212 - mam, nagrywam, chwale, nie narzekam ;-)

    --
    pozdrawiam
    Norbert

  • 3. Data: 2009-07-07 22:38:03
    Od: Wiesław <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 07-07-2009 o 14:48 Norbert napisał na pl.comp.pecet:

    > Pioneer DVR-212 - mam, nagrywam, chwale, nie narzekam ;-)

    Albo nowszy Pioneer DVR-216. Ale uwaga z dopiskiem "D" nie
    obsługuje dvd-ram.

    --
    Wiesław
    Opera Mail