  • 11. Data: 2010-12-11 08:51:19
    Temat: Re: dobór tranzystora MOSFET
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "Marek S" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:idu2kf$9su$1@news.onet.pl...
    > Pisze zupełnie zrozumiale wiec,

    Już sam fakt, że odpowiedzi piszesz przed tekstem na który odpowiadasz
    utrudnia zrozumienie.
    P.G.

  • 12. Data: 2010-12-11 11:25:45
    Od: "Desoft" <N...@i...pl>

    >a poświęcę sie i sprawdzę jutro bo mnie 3 szt. rozładowywały sie po 3 s .
    >Może uwalone ? tyle ze wszystkie 3 ? który z smd ma długie czasy
    >rozładowania bramki ? .

    Niezbyt zrozumiale, a szczególnie jeżeli chodzi o to jak czytasz.
    Wszyscy Ci tłumaczą że robisz jakiś błąd, a Ty upierasz się że to wina
    tranzystora

    Właśnie zrobiłem próbę:
    Tranzystor BS108, naładowana z omomierza bramka do 3V (żadnych pojemności i
    innych elementów) trzyma conajmniej 30sek (dłużej mi się nie chciało
    mierzyć)

    --
    Desoft