    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: do znawcow Freeview
    Date: Fri, 14 Jan 2011 14:45:09 +0100

    Użytkownik <a...@p...pl> napisał w wiadomości news:

    > Po prostu musze cos sobie wybrac do ogladania, nagrywania....i dlatego
    > zglebiam tematy, na ktore sie natykam. Lubie kupowac rzeczy z glowa a
    > nie pod wplywem emocji, braku wiedzy.......

    Szukasz, szukasz i nic nie znalazłeś?
    I tak przez rok bodajże?

    Na każde Twoje pytanie z ostatnio zdanych miałbym odpowiedź twierdzącą -
    tyle że sprzętem musiałby być htpc.
    Już byś go zdążył skonfigurować.
    Fakt - trochę to trwa, ale jak już się uda prawidłowo, to działa bezbłędnie
    i załatwia wszystkie problemy.
    Nagrywa naraz i dziesiąt programów, oglądając jednocześnie fefnasty,
    odtwarza wszystko co wymyślono, nagrywa płytki, odbiera każdy kanał lepiej
    niż sprzęt stacjonarny itd.
    Problemem jest cena, ale pewnie teraz zrobisz go jeszcze taniej niż ja dwa
    lata temu, a więc zrobiłem go taniej niż dobry tuner sat hd pvr.