eGospodarka.plGrupypl.rec.telewizja[do praktyków] - nie mogę złapać sygnału z HB 13E - źle założony konwerter? › Re: [do praktyków] - nie mogę złapać sygnału z HB 13E - źle założony konwerter?
    From: "LEHKO" <l...@L...com>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: [do praktyków] - nie mogę złapać sygnału z HB 13E - źle założony
    konwerter?
    Date: Tue, 9 Feb 2010 18:26:24 +0100

    Użytkownik "Jerzy Pastusiak" <p...@s...pam.szczecin.pl> napisał w
    wiadomości news:Pine.LNX.4.64.1002072129260.31166@sci.pam.szcze
    cin.pl...
    > Witaj Leszku,
    >
    > mlody jestes i poczatkujacy, wiec niewiele w zyciu widziales

    zalezy z jakiego punktu wiedzenia sie patrzy

    > jak bys zapytal chociazby kol. Cavallino, to wiele by Ci opowiedzial,
    > ale Ty sie z Nim nie kolegujesz

    heh widze dokladnie czytasz grupę :-)

    > czasem wystarczy przesunac antene o metr, zeby uzyskac 15 dB roznicy
    > SNR, tylko trzeba wiedziec w ktorym kierunku

    sznurując buty można obie "kokardki" za każdym razem mierzyć, aby były
    równe, ale czy to zmieni wygodę chodzenia? :-)

    > a tak z ciekawosci jaki masz przerob tygodniowy w tej Sokółce

    niestosowne pytanie jeszcze konkurencję otworzysz, chociaż ze Szczecina
    daleko ;-) (nie da się z tego utrzymać)

    > Pozdrawiam Serdecznie ;)

    ja również :-)

    > ps
    >
    > staraj sie nie przeklinac w internecie bo Ci to do konca
    > zycia zostanie - zapomnij o prywatnosci w internecie
    > zaden VPN (pod Windowsem bez żadnych programów pomocniczych)
    > Ci nie pomoze

    oj czasem się tfu... wymknie, za co przepraszam, ale nie wiem dlaczego
    piszesz mi tak jakbym nie wiedział, że moge to sprawdzic, Twoim providerem
    jest jakas tam Pomorska Akademia Medyczna, u mnie lokalna sieć Idealan.....