  • 1. Data: 2010-04-28 13:27:36
    Temat: do praktyków : czy LM2673 można zastąpić przez LM2678 ?
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    Bo oczywiście jak trzeba, to TME nawala...
    Nie mają LM2673S, a ja na gwałt potrzebuję. Czy LM2678 ( w wersji adjustable
    oczywiście) można dać
    w miejsce tamtego ?

  • 2. Data: 2010-04-28 15:45:45
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    no to sam sobie odpowiem...
    Wygląda na to, że da się , tyle że nie ma regulacji prądu wyjściowego, i
    softstartu, czyli chyba wystarczyłoby nie montować tych elementów...Tak mi
    się wydaje po przejrzeniu datasheetów...

  • 3. Data: 2010-04-28 16:00:22
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello sundayman,

    Wednesday, April 28, 2010, 3:27:36 PM, you wrote:

    > Bo oczywiście jak trzeba, to TME nawala...
    > Nie mają LM2673S, a ja na gwałt potrzebuję. Czy LM2678 ( w wersji adjustable
    > oczywiście) można dać
    > w miejsce tamtego ?

    LM2673S jest na Allegro za grosze...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 4. Data: 2010-04-28 16:01:04
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello sundayman,

    Wednesday, April 28, 2010, 5:45:45 PM, you wrote:

> [...]
    > softstartu, czyli chyba wystarczyłoby nie montować tych elementów...Tak mi
    > się wydaje po przejrzeniu datasheetów...

    Dobrze Ci się wydaje. Jednak musisz pamiętać, że dławik potrzebujesz
    taki, który Ci się nie nasyci przy 7A co najmniej...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 5. Data: 2010-04-28 23:22:28
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    Już kupiłem właśnie tam. Tyle że jak zwykle potrzebuje na jutro, a tak z
    Alledrogo sie nie da...
    TME znowu nawaliło... Będę musiał się ratować wylutem z płytki
    prototypowej...