    From: Piotr Reda <p...@d...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: dns.tpsa.pl i nowy AS
    Date: Tue, 26 Jan 2010 14:30:27 +0100

    W dniu 2010-01-26 13:40, Jacek Zapala pisze:

    > To w końcu mają pobierać pliki stref (są slavem) czy keszować?
    > Mniejsza z tym - co mówi tcpdump odnośnie ruchu z serwerów dns tpsa?
    > Tylko słuchaj ruchu z całej okolicy ich adresów (np. sieci /24) bo
    > wygląda na to, że jest ich w rzeczywistości więcej.
    >
    > Jacek

    Mają keszować. Tzn. już keszują, dosłownie przed chwilą Panowie z TP
    poprawili routing u siebie. Tcpdumpem sprawdzałem całą /24, te dnsy tpsa
    pracują w chmurze i jest ich dużo więcej niż dwa. A zawsze mnie
    zastanawiało, dlaczego czasami dostaję różne odpowiedzi odpytując jeden
    adres IP ich serwera DNS.

    W każdym razie problem rozwiązany, klienci już nie mają powodu do
    niezadowolenia. Dziękuję za zainteresowanie.

    Piotr