  • 31. Data: 2009-01-12 22:13:16
    Temat: Re: [długie] Kabelkologia dźwięku przestrzennego.
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Mon, 12 Jan 2009 20:25:40 +0100, Animka napisał(a):

    > Nie tylko mieszał w dźwięku, ale i na filmie postaci były powydłużane,
    > po prostu deformacja obrazu.

    Kobieto, nie możesz być aż TAK głupia...

    > To, że w pewnych przypadkach jest niezbędny,
    >
    > Za parę dni będe miała drugi komputer z jakąś kartą (jaką konkretną to
    > nie wiem)- High Definition audio, 6 channels, więc będę miała pewnie
    > nowe niespodzianki.

    Bez komentarza...

    --
    |Andrea|Gigabyte Triton 180, Gigabyte GA-MA69G-S3H, HP Pavilion W2408H
    AMD Athlon 64X2 4400+, Gigabyte Radeon HD4850, Arctic Freezer 64 Pro
    4x1GB RAM PC6400, ST3160815AS 160GB, ST3500320AS 500GB, WD2000JS 200GB
    Pioneer DVR-115, Tagan TG480-U15 480W, VideoMate E850F, Asus Xonar DX

  • 32. Data: 2009-01-13 01:26:47
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 12.1.2009, Animka napisał(a):

    > Chyba jeszcze nie oglądałam filmów w HD. Można gdzieś jakąś próbkę
    > obejrzeć?

    Np. http://www.apple.com/quicktime/guide/hd/
    A tak w ogóle to Google i np. "full hd trailer".

    > Moj odtwarzacz Manta to napewno by już HD nie otworzył, nie ma chyba
    > takiego formatu. Może będzie można zaktualizować soft. Tak sobie gdybam.

    Zapomnij. ;D

    BTW. Wprawdzie NTG, ale przy okazji... Widać z dyskusji, że nie masz
    pojęcia, który kodek do czego i śmiem wątpić, że masz zainstalowane co
    trzeba. Najłatwiej dla Ciebie będzie wywalić wszystkie kodeki, które masz
    i zainstalować CCCP. http://www.cccp-project.net/
    Oczywiście należałoby to jeszcze skonfigurować, ale na początek domyślne
    ustawienia powinny być OK.
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://www.pajacyk.pl/

  • 33. Data: 2009-01-13 01:40:21
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 12.1.2009, Yakhub napisał(a):

    > Nie jestem w stanie. Mój amplituner ma analogowe wejścia tylko dla
    > sygnału stereo. Jak chcę 5.1, to muszę cyfrowo, po DD albo DTS. W dodatku
    > optycznie.

    Trochę NTG, ale...
    Nie gram wcale, ale po lekturze wątku mam ochotę sprawdzić jak to wygląda
    w praktyce. Posiadam odpowiedni sprzęt, ale kompletnie nie mam pojęcia,
    które gry oferują dźwięk przestrzenny - tu prośba o podanie jakiegoś
    tytułu (gra dowolna) a najlepiej link do WWW producenta - ściągnę demo
    (zakładam, że dema oferują dźwięk przestrzenny).
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://www.pajacyk.pl/

  • 34. Data: 2009-01-13 05:36:19
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Animka wrote:
    > Być może, ale filmy mi bardzo brzydko z Ac3 chodzą i dźwięk nie taki jak
    > trzeba. Lepszy jest kodek divX.

    AC3 i DivX to dwie zupelnie rozne rzeczy... :) A tymczasemy dyskusja
    dotyczy kodowania przez karte dzwieku dolby digital, ktory byc moze jest
    stary, ale jakosc jest znakomita i NA PEWNO nie uslyszysz roznicy miedzy
    nim, a DTS na komputerowych glosniczkach. :)

    k,

  • 35. Data: 2009-01-14 00:12:52
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Michal Lukasik napisał/a:
> [...]

    Jednak oglądałam, ale po prostu nie zwróciłam na HD uwagi.

    > Np. http://www.apple.com/quicktime/guide/hd/
    > A tak w ogóle to Google i np. "full hd trailer".

    A po co google jak masz tu, pod ręką na stronie apple?
    http://www.apple.com/trailers/#section=justhd

    > BTW. Wprawdzie NTG, ale przy okazji... Widać z dyskusji, że nie masz
    > pojęcia, który kodek do czego i śmiem wątpić, że masz zainstalowane co
    > trzeba.

    Ty jednak jesteś naprawdę jakiś "chory" i szkoda czasu na dyskusję z Tobą.

    No tak, cep cepa cepem pogania.
    Żegnam!

    --
    animka

  • 36. Data: 2009-01-14 00:16:07
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    KILu napisał/a:

> [...]
    > stary, ale jakosc jest znakomita i NA PEWNO nie uslyszysz roznicy miedzy
    > nim, a DTS na komputerowych glosniczkach. :)

    Fajnie :-) Dzięki.

    --
    animka