  • Data: 2020-04-05 18:05:47
    Temat: Re: dłubiecie w czasach zarazy?
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 05/04/2020 17:45, Czarek wrote:
    > nie cierpię Zenka/kogucika ale ty przebiłeś go w całej rozciągłości
    > swoją głupotą i zarozumialstwem.
    > Adres fabryki nie jest tajemnicą

    Nie rozumiesz problemu. Zenek bredzi o jakiejś fabryce maseczek z
    atestem. Super. I na h.. to komu że taka jest. Nie ma maseczek. Nie ma w
    żadnym okolicznym szpitalu. Nic nie ma. Żadna fabryka nie pomaga, kupują
    je w chinach i u spekulantów. Po prostu nie ma maseczek i już. Pitolenie
    jak to głupie baby szyją sobie maseczki skoro jest jakaś fabryka jest
    tak poniżejące dla tych ludzi że trzeba tego zestawić z bredzeniem
    Gomułki, bo tylko do tego poziomu to pasuje. Ludzie robią co mogą aby
    się zabezpieczać, robią rzeczy bezużyteczne, nie działajce, byle jakie,
    ale robią cokowliek co ma choć cień placebo. To że Zenuś był w jakiejś
    fabryce i tam jakaś maszyna napierniczała 1k maseczek na godzinę to ma
    być jakiś argument żeby ich nie robić? Panie kochany, to jest dopiero
    zarozumialstwo. Maseczek nie ma. Państwo dało dupy. Nie ma znaczenia czy
    przy władzy jest PiS czy PO czy lewica czy prawica. Państwo daje dupy na
    całej lini od dziesięcioleci, taki Naród. Ostatni raz takie g... było w
    '97 podczas powodzi. Ludzie się sami organizowali, gdyby nie
    krótkofalowcy bez atestu to h... byłby z łacznością, gdyby nie
    spontaniczne podrzucanie żarcia przez prywatnych przedsiębiorców na
    zalane tereny to ludzie by z głodu pozdychali. I wtedy wchodzi Zenuś i
    mówi że był kilka lat temu wcześniej w fabryce chleba i tam piekli 1000
    bochenków na sekundę a w ogóle to całą ta woda spłynie za 3 dni do
    kanalizacji ...

    > imbecylu

    Nie ja używal "chuju osrany" za pierwszym razem, idź opierdalaj sobie
    Zenusia, on tutaj utrzymuje prawidłowy poziom rynsztoku, jak zawsze
    kiedy ktoś znajduje dziury w jego logice.

    > jak się dowiesz
    > co to jest wyszukiwarka internetowa i nauczysz się nią posługiwać

    E tam, obrażać to trzeba umieć, na razie kiepsko Ci idzie.