  • Data: 2013-09-15 21:34:05
    Temat: Re: dlaczego to nie wybucha?
    Od: Paweł Kasztelan <P...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-15 20:51, Atlantis pisze:
    > Tak swoją drogą zastanawiam się, czy wysłanie tej wiadomości na Usenet
    > spowodowało wyświetlenie jakiegoś monitu na komputerze pracownika
    > jakiejś agencji rządowej. ;)

    Oooo :) Na pewno. Ja kiedyś wrzuciłem właśnie na grupę w usenecie coś
    skopiowane z strony WWW o produkcji Pentrytu i "już" pół roku później
    panowie z policji przyszli ze mną porozmawiać. Dostali zlecenie za
    sprawdzenie z USA :) Tak że pilnują i słowa klucze cały czas są
    filtrowane. Niech oni tylko modlą się żeby ludzie nie zaczęli
    standardowo dodawać jakichś fajnych słów do postów bo im się kompy
    spocą :)

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Pentryt

    Ps. Do pań i panów z USA w podzięce za poświęcony mi czas.
    Pentryt, Ksylit, Trinitroksylen, Heksyl, Heksanitrodifenyloamina, PADNT.

    Pozdrawiam. PK.