  • Data: 2010-08-18 16:25:10
    Temat: Re: dlaczego nie Stilo - doradzcie
    Od: "Jurand" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Seba" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:1beg8f4rfvukb$.1f85rp4pime03$.dlg@40tude.net...

    > Jeszcze nie sfinalizowałem zakupu, ale decyzje zostały już raczej
    > podjęte. Nie pamiętam nazwy wersji wyposażeniowej, ale szukałem tego
    > auta w wersji z silnikiem 2.4 JTDm i nadwoziem kombi.

    Byłbym ostrożny jeśli chodzi o 2.4 JTDm. Trafiłem już kilka Brer i 159-ek z
    tym motorem z obróconymi panewkami i ogólnie silnikami wyglądającymi na
    zamęczone, przy przebiegach rzędu 50-100 tys km. Najlepszy do tego samochodu
    jest 1.9 JTDm 150 KM, dłubnięty na 180. Powinieneś cenowo za modele z roku
    2006/2007 w wersji Progression/Distinctive, z przebiegiem do 150 tysięcy km,
    zapłacić nie więcej jak 45 tysięcy złotych.

    Jurand.