  • 11. Data: 2009-04-11 18:31:43
    Temat: Re: dlaczego PLAY jest tak denny?
    Od: W <a...@o...pl>

    X wystukał, co następuje:

    > Pewnie masz 10-letni aparat któy ledwo łapie zasięg i ledwo co w nim
    > cokolwiek słychać. Jja mam simplusa od 10lat i zero problemów z
    > zasięgiem, słyszalnością itp. Plus to nie Era. Play niech się uczy
    > jakości od Plusa! i zasięgu oczywiście:)

    Oni używają zasięgu plusa...

  • 12. Data: 2009-04-12 05:55:08
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    X ni au koto ha itsumo tanosii

    > Pewnie masz 10-letni aparat któy ledwo łapie zasięg i ledwo co w nim
    > cokolwiek słychać.

    Niestety nie. A od czasu gdy fon łączy się bezpośrednio z Playem, problemy
    jak ręką odjął.

    Jja mam simplusa od 10lat i zero problemów z
    > zasięgiem, słyszalnością itp. Plus to nie Era. Play niech się uczy
    > jakości od Plusa! i zasięgu oczywiście:)

    Na całe szczęście się nie uczy.

    --
    ALEX Przekliniak, Tenno Heika Banzai ]:-D

  • 13. Data: 2009-04-12 11:15:05
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "ALEX Przekliniak" <k...@s...us> napisał w wiadomości

    > W Plusie to normalka. Ja miałem jeszcze większy kabaret.

    Gadacie jak eskimos narzekajacy na zimny namiot i beduin na zbyt szybko
    roztapiajace sie igloo.
    W jednej miejscowosci pierdoli sie Orange, w innej Pluas a w jeszcze innej
    Era.
    Generalizowanie jak widac nie ma sensu. Kazdy musi przetestowac BTS-y oraz
    node-b w odwiedzanych najczesciej przez siebie lokalizacjach. Opieranie sie
    na opinii innych bez uwzglednienia roznic lokalizacyjnych jest bez sensu.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 14. Data: 2009-04-13 07:09:02
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    ALEX Przekliniak pisze:
    > W Plusie to normalka. Ja miałem jeszcze większy kabaret.

    Tylko dlatego nie skorzystałem z nowej oferty Play, bo opiera się to na
    Plusie;) U mnie Plus z zasięgiem GSM daje totalnie dupy
    | TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
    | *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

  • 15. Data: 2009-04-13 12:44:28
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Tomaszek ni au koto ha itsumo tanosii

    > Tylko dlatego nie skorzystałem z nowej oferty Play, bo opiera się to
    > na Plusie;) U mnie Plus z zasięgiem GSM daje totalnie dupy

    Ja też jakiś czas temu musiałem rozstać się z Playem bo korzystanie z nich
    via Plus to jakieś nieporozumienie. Ale na szczęście Play postawił już
    maszty w mojej mieścinie i ponownie go używam :-D Tak więc jest nadzieja.

    --
    ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów ]:-D