  • Data: 2009-08-24 18:37:10
    Temat: Re: dla wielbicieli chinszczyzny
    Od: "Ivam" <f...@-...fm> szukaj wiadomości tego autora

    "Seba" <s...@g...pl> wrote in message
    news:m1ybbaozvjfq$.aic1eej3se1o.dlg@40tude.net...
    > "Mojemu kumplowi pękł w pól Fonero ostatnio pojechał do wuja, pospawał
    > mu w szopie i jeździ jak nówka nie jedz z tym do serwisu,tylko do kogoś
    > znajomego na wieś lepiej ci to pospawa za piwo a w serwisie tyle kasy
    > stracisz ze szok".
    > Się naprawia i do przodu :)

    Wiesz... mi w MZ TS 250/1 tez pekla rama jakis czas temu... a wlasciwie to
    nie rama glowna, tylko te rury, ktore podtrzymuja siedzenie. Tuz za
    mocowaniem amortyzatorow. Ramy do TS'ki bez spawow w tym miejscu ciezko
    znalezc, wiec wsadzilem kawal dobrze dopasowanego preta, obcialem kawalek
    rury, zeby bylo wkolo czego spawac. Potem tylko mialem od cholery problemu,
    zeby to dobrze oszlifowac, zaszpachlowac i pomalowac, ale spawu nie
    zauwazysz. Trzyma sie toto juz z 5, moze 8 lat.

    Poza tym co ja z MZ'kami wyjezdzam...
    http://www.1tail.com/2005_GSXR_frame/

    Nie chce mi sie jeszcze szukac, ale byly chyba GSR'y z pekajacymi glowkami
    ramy. Takze japonczykom tez nie wychodzi;)

    --
    pzdr:
    Ivam

    ps. co nie znaczy, ze jestem fanem chinszczyzny