-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.n
eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: to <t...@i...pl>
Subject: Re: dla tych co już słyszą dwumasę...
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <4f96413a$0$1302$65785112@news.neostrada.pl>
<jn5h7v$ed5$1@node2.news.atman.pl> <jn5ni5$18uu$1@news2.ipartners.pl>
Supersedes: <4f967d37$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
X-No-Archive: Yes
User-Agent: Pan/0.133 (House of Butterflies)
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Date: 24 Apr 2012 10:16:40 GMT
Lines: 18
Message-ID: <4f967d88$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 80.52.166.102
X-Trace: 1335262600 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1226 80.52.166.102:43330
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2445714
[ ukryj nagłówki ]begin Jakub Witkowski
> Recyrkulacja to nie wymysł, ona w znacznym stopniu zmniejsza emisję NOx
> i lepiej utlenia niedopalone węglowodory.
To wymysł i to kretyński, służący głównie pomyślnemu przejściu testów
czystości spalin przez nowe auto. Nikogo nie obchodzi jaki będzie koszt
ekologiczny zasrania całego silnika gęstą mazią po 100 tys. km czy więcej
albo długotrwałego jeżdżenia na nieoptymalnej mieszance w przypadku
nieszczelności EGR czy jego wadliwego działania (co zwykle wcale nie jest
takie oczywiste).
Kanały ssące w głowicy po ok. 100 tys. km pracy z EGR wyglądają mniej
więcej tak: http://img27.imageshack.us/img27/264/86821595.jpg
--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway
Następne wpisy z tego wątku
- 24.04.12 12:17 to
- 24.04.12 12:19 AZ
- 24.04.12 12:26 kamil
- 24.04.12 12:44 AZ
- 24.04.12 14:19 kamil
- 24.04.12 14:37 z
- 24.04.12 14:49 Tomasz Pyra
- 24.04.12 14:54 Czeslawek
- 24.04.12 15:16 RoMan Mandziejewicz
- 24.04.12 15:18 z
- 24.04.12 15:30 Tomasz Pyra
- 24.04.12 15:42 kamil
- 24.04.12 15:47 kamil
- 24.04.12 15:47 RoMan Mandziejewicz
- 24.04.12 15:57 kamil
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-11 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-11 Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- 2024-12-11 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe