  • 11. Data: 2010-12-08 20:35:52
    Temat: Re: dla N jestem gorszy od byle menela z ulicy
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "pawell32" napisał w wiadomości

    > a dzwonili do Ciebie z ofertą?
    > na razie jest dla nowych i dla tych, którym się kończy
    > umowa nie dalej niż 3 m-ce

    Ale jednak komus oferuja (nowym i tym, ktorym sie konczy). A skoro im to nie
    dziala jak powinno, to w ogole nie powinni sie wychylac.

  • 12. Data: 2010-12-08 21:23:09
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 08.12.2010 21:35, Ajgor pisze:

    > Ale jednak komus oferuja (nowym i tym, ktorym sie konczy). A skoro im to nie
    > dziala jak powinno, to w ogole nie powinni sie wychylac.

    dlaczego? mają wogóle nie oferować?
    robią to stopniowo, trochę do dupy ale tak jest.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 13. Data: 2010-12-08 21:23:18
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

  • 14. Data: 2010-12-08 21:41:58
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    > dlaczego? mają wogóle nie oferować?

    Oczywiście. DOKŁADNIE. Dopuki się nie nauczą, to nie oferować. WCALE!!!
    To wygląda tak, jak by mercedes zaczął sprzedawać samochody "na razie" bez
    pompy paliwa i kół,
    a jak się nauczą produkować koła i pompy, to można będzie sobie dokupić

    > robią to stopniowo, trochę do dupy ale tak jest.

    Ano właśnie. "Trochę do dupy". Czyli nie nadaje się do sprzedaży.

  • 15. Data: 2010-12-09 05:16:11
    Od: Brooks <x...@j...pl>

    On Dec 8, 9:41 pm, "Ajgor" <n...@...pl> wrote:
    > U ytkownik "pawell32"  napisa w wiadomo cinews:4CFFF73D.30703@net-sat.pl...

    > Oczywi cie. DOK ADNIE. Dopuki si nie naucz , to nie oferowa . WCALE!!!
    > To wygl da tak, jak by mercedes zacz sprzedawa samochody "na razie" bez
    > pompy paliwa i k ,
    > a jak si naucz produkowa ko a i pompy, to mo na b dzie sobie dokupi

    > Ano w a nie. "Troch do dupy". Czyli nie nadaje si do sprzeda y.

    Zgadzamy sie w temacie, ze nalezy o tym wyraznie pisac, glupote
    pietnowac i zadac dostepu do nowej uslugi dla obecnych "starych"
    klientów.

    --
    Brooks

    szanuj klienta starego, nie licz na nowego!

  • 16. Data: 2010-12-09 07:29:35
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-12-08 22:41, Ajgor pisze:

    > Ano właśnie. "Trochę do dupy". Czyli nie nadaje się do sprzedaży.

    co Ty pieprzysz? jak się nie nadaje?
    to, że nie ma oferty dla wszystkich to jedno,
    ale to co ma działać działa.
    Każdy może wziąć, tylko nie może dobrać do istniejącego!

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux