  • 1. Data: 2010-12-07 20:24:21
    Temat: dla N jestem gorszy od byle menela z ulicy
    Od: Wampir Energetyczny <a...@g...pl>

    zapragnalem enkowego multirooma. niestety, bedac juz klientem od 1,5
    roku i majac zawsze najwyzszy pakiet (w pierwszym roku bylo to czasto >
    150pln, a teraz jest 99pln) nie moge skorzystac z multiroomu. nie to ze
    chce za darmo czy cos, poprostu nie i chuj. byle menel z ulicy przyjdzie
    i wezmie, zanim go odetna to dwa miesiace pooglada. pan w okienku przez
    telefon powiedzial: "moze dla stalych abonentow tez sie pojawi taka oferta"

  • 2. Data: 2010-12-07 21:20:22
    Temat: Re: dla N jestem gorszy od byle menela z ulicy
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 07.12.2010 21:24, Wampir Energetyczny pisze:
> [...]
    > telefon powiedzial: "moze dla stalych abonentow tez sie pojawi taka oferta"

    na razie nie ma bo system im na to nie pozwala.
    ciężko nad tym pracują. ma się pojawić oferta w tym miesiącu,
    a że Ci na infolini są zawsze niedoinformowani to już inna sprawa.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 3. Data: 2010-12-07 22:03:06
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "pawell32" napisał w wiadomości

    > na razie nie ma bo system im na to nie pozwala.
    > ciężko nad tym pracują. ma się pojawić oferta w tym miesiącu,
    > a że Ci na infolini są zawsze niedoinformowani to już inna sprawa.

    To skoro im system nie pozwala, to dlaczego oferują?

  • 4. Data: 2010-12-07 22:29:55
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Wampir Energetyczny pisze:
> [...]
    > telefon powiedzial: "moze dla stalych abonentow tez sie pojawi taka oferta"
    porada moze taka średnia trochę, ale moze sceduj na kogoś to co masz, a
    weź nowy pakiet jako nowy klient.

    ToMasz

  • 5. Data: 2010-12-07 22:39:58
    Od: Wampir Energetyczny <a...@g...pl>

    W dniu 07-12-2010 23:29, ToMasz pisze:
    > porada moze taka średnia trochę, ale moze sceduj na kogoś to co masz, a
    > weź nowy pakiet jako nowy klient.
    >
    > ToMasz

    za duzo zabawy, poczekam az dopisza 'produkt' do systemu.

  • 6. Data: 2010-12-07 23:20:54
    Od: Brooks <x...@j...pl>

    On Dec 7, 9:20 pm, pawell32 <p...@n...pl> wrote:

    > na razie nie ma bo system im na to nie pozwala.

    tyle lat walki z systemem i guzik.

    --
    Brooks

  • 7. Data: 2010-12-08 08:54:25
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    "Wampir Energetyczny" <a...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > zanim go odetna to dwa miesiace pooglada. pan w okienku przez telefon
    > powiedzial: "moze dla stalych abonentow tez sie pojawi taka

    Nowy klient wygląda zawsze lepiej w statystykach niz strata starego....

    c.

  • 8. Data: 2010-12-08 09:30:02
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-12-07 23:03, Ajgor pisze:

    > To skoro im system nie pozwala, to dlaczego oferuj??

    a dzwonili do Ciebie z ofertą?
    na razie jest dla nowych i dla tych, którym się kończy
    umowa nie dalej niż 3 m-ce

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 9. Data: 2010-12-08 10:36:27
    Od: Brooks <x...@j...pl>

    On Dec 7, 10:39 pm, Wampir Energetyczny
    <a...@g...pl> wrote:

    > za duzo zabawy, poczekam az dopisza 'produkt' do systemu.

    Bzdura totalna.
    W tym kraju nie mozna narzekac na brak madrych ludzi. Wymyslaja takie
    finezyjne konstrukcje jak podzial uprawnien karty i multiroom.
    Nie wierze, ze system sprzedazy nie moze miec równie finezyjnych
    rozwiazan!?
    Czy ktos 15 lat temu pomyslalby, ze mozna bedzie kupic telefon
    komórkowy za zlotówke?
    Pytanie jak najaktualniejsze: poco wogóle oferuja?
    Multiroom to rozwiazanie, o którym przede wszystkim mysla istniejacy
    kliencji zadowoleni czesciowo lub bardziej i nie trzeba Szerlocka
    Holmsa aby o tym wydedukowac!

    --
    Brooks

  • 10. Data: 2010-12-08 11:12:57
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-12-08 11:36, Brooks pisze:
> [...]
    > finezyjne konstrukcje jak podzial uprawnien karty i multiroom.
    > Nie wierze, ze system sprzedazy nie moze miec równie finezyjnych

    może informatycy są ciency bo dopiero się uczą?
    dlatego idzie to tak wolno

    > Czy ktos 15 lat temu pomyslalby, ze mozna bedzie kupic telefon
    > komórkowy za zlotówke?

    nie

    > Pytanie jak najaktualniejsze: poco wogóle oferuja?

    przecież nie oferują stałym klientom, tylko informowali że będzie

    > Multiroom to rozwiazanie, o którym przede wszystkim mysla istniejacy
    > kliencji zadowoleni czesciowo lub bardziej i nie trzeba Szerlocka
    > Holmsa aby o tym wydedukowac!

    idą święta, ci co mają tak szybko nie zrezygnują, a nowych teraz szybko
    można pozyskać.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux