  • 31. Data: 2005-08-16 21:23:14
    Temat: Re: dialog...a raczej monolog
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Przemyslaw 'Repcio' Gubernat <r...@r...net.anty-harvest-adres
    -usun-to> wrote:

    > Panie na BlueLine twierdz? ?e ju? mo?na.

    Czesc,

    Gdzie Ci tak powiedziano? wlasnie dzwonilem 9330 i 9393, obie mowia
    ze nie da rady i nic sie nie zmienilo...

    pozdrowienia
    a.

  • 32. Data: 2005-08-16 22:01:06
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Wemif wrote:

    > Gdzie Ci tak powiedziano? wlasnie dzwonilem 9330 i 9393, obie mowia
    > ze nie da rady i nic sie nie zmienilo...

    Jest tak, że kto miał stary plan socjalny lub plan oszczędny i na nim
    istniejące usługi DSL, NEO czy SDI to zachowuje swoje prawa, natomiast od
    jakiegoś czasu rzeczywiście nie da się ich normalnie zamówić do nowych
    aktywacji.

    --
    TOM
    AS33868 MAN Administrator

  • 33. Data: 2005-08-16 22:15:30
    Od: Przemyslaw 'Repcio' Gubernat <r...@r...net.anty-harvest-adres-usun-to>

    W artykule <ddtnmt$dh0$1@sunflower.man.poznan.pl> Tomasz Śląski napisał(a):

> [...]
    > istniejące usługi DSL, NEO czy SDI to zachowuje swoje prawa, natomiast od
    > jakiegoś czasu rzeczywiście nie da się ich normalnie zamówić do nowych

    Hm... Neo założyłem w październiku 2004 :> ponoć się nie dało już wtedy.

    --
    Szanuj admina swego,
    możesz mieć gorszego.....

    +-=-=- Przemysław Gubernat <r...@r...net> -=-=-=-=-=-=-+
    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    | System Administrator @ Repcio.NET |
    | Jestem twoim ostatecznym rozwiązaniem ! |
    =-=-=-=-+

  • 34. Data: 2005-08-16 22:44:39
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Przemyslaw 'Repcio' Gubernat wrote:

    > Hm... Neo założyłem w październiku 2004 :> ponoć się nie dało już wtedy.

    Nie podreśliłem słów _normalnie_ _zamówić_ . Błędy w Matriksie &FTP, jak w
    każdym software, były, są i będą ;)

  • 35. Data: 2005-08-17 19:29:46
    Od: "Zbino" <z...@p...onet.pl>

    > ale mi chodzi o cos innego
    > skoro *mówiło* się, ze 128 kbit od tp za 59 to poniżej kosztów
    > to co trzeba mówić o 1 Mbit za 99zł
    > ponizej wszelkich kosztów?
    > a jesli oferuje klientow 1 Mbit za tak mało

    To że internet za 59 zł jest poniżej kosztów w TPsie raczej nie wynika z
    pasma internetowego ale z konieczności założenia i utrzymania łącz i
    urzadzeń centralowych i klienckich.
    Zbyszek

  • 36. Data: 2005-08-17 19:39:25
    Od: "Zbino" <z...@p...onet.pl>

    > Wzrost przychodzów nie koniecznie oznacza wzrost dochodów.
    > Co z tego że sprzedam 1000 dostępów po 10 zł jeżeli realne koszta
    > świadczenia tej usługi to 20 zł, mogę dalej zwiększać ilość dostępów ale
    > to tylko będzie powiększać stratę, a "marketingowo" będę zwiększał
    przychody.

    > TP s.a. (a właściwie jeden z wysokich pracowników) stwierdził że
    sprzedawanie
    > Neostrada 128 jest sprzedawana poniżej kosztów świadczenia usługi.

    Chodzi zapewne o koszty utrzymania sprzętu ponieważ Internet tepsa (w
    odróżnieniu od innych operatorów) ma za darmo.
    Płaci tylko za net zagraniczny ale inni duzi jak GTS, Netia, TKtelekom,
    Energis... płacą tepsie takie pieniądze za "peering", że pokrywa z
    naddatkiem opłatę za tepsiane łącza zagraniczne.
    Zbyszek

  • 37. Data: 2005-08-17 21:31:51
    Od: marcin5g <m...@o...pl>

    > Płaci tylko za net zagraniczny ale inni duzi jak GTS, Netia, TKtelekom,
    > Energis... płacą tepsie takie pieniądze za "peering", że pokrywa z
    > naddatkiem opłatę za tepsiane łącza zagraniczne.
    OK ale chyba nie do konca. Gdzies widzialem numer AS a jakims IX'ie
    zagranicznym. DE albo CZ. Oplaty sa powiedzmy zerowe :) a peringi max 1G
    Poprawcie mnie jak sie myle. Podobnie chyba w PL jakis WIX czy inny IX.

    --
    Marcin