  • Data: 2011-09-27 17:36:59
    Temat: Re: dekoder hd w cyfrze za 129?
    Od: MaRc <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.09.2011 18:55, Cavallino pisze:

    > Nieuważnie czytałeś.

    nie mam habilitacji z polonistyki ale sam przeczytaj to co napisałeś -
    ze zrozumieniem

    > To dwie różne rzeczy.

    "dołożyć internet" a skorzystać z internetu, tak przyznaję rację, to
    dwie różne rzeczy

    > Tam było zarówno o internecie

    nie mam obowiązku śledzić wszystkich artów w necie. wyrażam swoje opinie
    tu i to tym co tu i teraz czytam.

    > A że Tobie się inaczej skojarzyło to już nie moja wina.

    nie skojarzyło tylko przeczytało. a przeczytało się to, co się napisało
    :) (akcja -> skutek)

    > Tak, o to chodziło.

    po co userzy usenetu mają się domyślać o co komu chodziło. Wystarczy
    pisać to co się ma na myśli :)

    > Tyle że przez wiele lat nic z tym nie robili.

    takie ich prawo. mają dosyć bogatą ofertę za to starszą technologię :)

    --
    MaRc