  • 11. Data: 2011-03-15 13:02:10
    Temat: Re: dekoder PVR polsatu vs turbodekoder N
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-03-15 13:52, Marek pisze:
    > radia mają wyciąć od kwietnia, ale bez nich da się żyć.

    tylko stacje nradio hd, reszta bz

    > Skoro masz turbodekoder, to mam kikla pytań :)
    > 1. Czy w trybie standby ten dekoder wylacza dysk ? =cisza absolutna

    ponoć tak, ale ja go w ogóle nie słyszę.

    > 2. Ma jakies wentylatory, ktore z czasem zaczna denerwowac ?

    jeden wentylator, który załącza się w razie potrzeby

    > 3. Ma sleep timer ?

    ma od 4h

    > 4. Ma budzik=ustawiam, zeby mi o 6 rano wlaczyl sie na jakiejs stacji
    > tv/RADIO

    nie

    > 5. Da sie podlaczyc na jednym kablu=jedna głowica ? /jakis czas tak by
    > musiało być/

    tak.

    > 6. mam antene 80 cm + konwerter twin. na tym konwerterze tnk +astra na
    > fergusonie 6900- bez zarzutu, sygnał 80-90% i CP na dsb 606 gdzie od czasu
    > do czasu raport=brak/slaby sygnal. (spróbuje zamienic kable, by sie
    > przekonac, czy to moze tylko problem z dsb606, ale na razie czasu nie mam
    > :)) Na teraz zastanawiam sie, czy to uroki dsb606 + twin, czy cos z
    > instlacja. Czy N jest bardziej wrazliwa na poziomy sygnału ?

    jest bardziej wrażliwy, ale
    -sprawdź kable i złączki
    -ustaw dobrze antenę - najlepiej zleć to komuś z miernikiem.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.3 - power of linux

  • 12. Data: 2011-03-15 14:17:13
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    a wdziałeś może dekoder PVR polsatu (sagemcom) ? Co możesz powiedzieć o
    dekoderach cyfry ? (cyfra jest tu najdrooższa...)

  • 13. Data: 2011-03-15 14:38:17
    Od: Wiewior <j...@t...cy>

    W dniu 2011-03-15 15:17, Marek pisze:
    > a wdziałeś może dekoder PVR polsatu (sagemcom) ? Co możesz powiedzieć o
    > dekoderach cyfry ? (cyfra jest tu najdrooższa...)

    Sagemcom ma spore możliwości, ale strasznie niedopracowany soft. Zwiecha
    to w zasadzie normalna rzecz, do której trzeba się przyzwyczaić.
    Jeżeli chodzi o wygodę użytkowania, grafikę itp. to Turbo ma się do
    ESI-88 jak mercedes do syrenki.
    Aaa - i do tego ESI (przy obecnym sofcie) praktycznie nie umożliwia
    oglądania w przypadku korzystania z Astry. Programy się wstrajają, ale
    przy próbie obejrzenia pojawia się komunikat "Brak sygnału".
    ESI ma tylko jedną ogromną zaletę - umożliwia jednoczesne nagrywanie
    dwóch programów. Turbo z niewiadomych przyczyn pozwala nagrywać tylko jeden.

    --
    Wiewior
    j...@t...cy

  • 14. Data: 2011-03-15 14:53:24
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 15.03.2011 15:17, Marek pisze:
    > a wdziałeś może dekoder PVR polsatu (sagemcom) ?

    nie. sagemcom to pomylka. nie znam nic godnego choc malej uwagi
    tego producenta.

    Co możesz powiedzieć o
    > dekoderach cyfry ? (cyfra jest tu najdrooższa...)

    nie jest zle, np. pace z 500 GB jest nawet nawet.
    sagemcom hd jw.

  • 15. Data: 2011-03-15 14:54:24
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 15.03.2011 15:38, Wiewior pisze:
> [...]
    > to w zasadzie normalna rzecz, do której trzeba się przyzwyczaić.
    > Jeżeli chodzi o wygodę użytkowania, grafikę itp. to Turbo ma się do

    a co takiego udostepnia poza jednoczesnym nagrywaniem dwoch kanalow?

  • 16. Data: 2011-03-15 15:02:23
    Od: SW3 <s...@p...fm>

    Dnia 15-03-2011 o 14:02:10 pawell32 <p...@n...pl> napisał(a):

    > ponoć tak, ale ja go w ogóle nie słyszę.

    To zależy od softu. Aktualnie w turbo się nie wyłącza. Ponoć są plany by
    się jednak wyłączał.

    SW3
    ----
    /Bastiat

  • 17. Data: 2011-03-15 15:49:31
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > nie. sagemcom to pomylka. nie znam nic godnego choc malej uwagi
    > tego producenta.
    >
    > Co możesz powiedzieć o
    >
    > nie jest zle, np. pace z 500 GB jest nawet nawet.

    Trzeba bezstronnie przyznać, że daleko mu do 'swobody' działania dekoderów
    'eN'

  • 18. Data: 2011-03-15 17:03:16
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    przepraszam ze sie podepne pod wątek, ale mam 2 pytania

    > ma od 4h
    1. jak go uruchomic? (nie widze u siebie takiej opcji)
    2. czy mając "fafnoście" nagrań na dysku, nakazać aby urządzenie
    odtwarzało je po kolei? (teraz po zakonczeniu jednego wywala menu:
    powrot do listy/usun nagranie)

    ToMasz

  • 19. Data: 2011-03-15 17:33:37
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-03-15 15:17, Marek pisze:
    > a wdziałeś może dekoder PVR polsatu (sagemcom) ? Co możesz powiedzieć o
    > dekoderach cyfry ? (cyfra jest tu najdrooższa...)

    Mam pvr cyfry, dużo złego o nim czytałem w rożnych miejscach ale o
    dziwo u mnie przy prawidłowej instalacji działa wszystko ok (od blisko
    roku).

    W stanby wyłącza wszystko i minimalnie konsumuje prąd, za to start jest
    wydłużony (z oczywistych w tym przypadku powodów).

    Jak dla mnie to dobry dekoder ( z trochę niedopracowanym softem) z
    ogromnymi możliwościami - głowica sat podwójna do tego tuner dvb-t
    (kanały na liście cyfry są)

    Możliwość nagrywania dwóch kanałów na raz ! - co prawda jeden z time
    shift a drugi z programowania ale jest.

    I też uważam że za taki 'luksus" musiałbym zapłacić 1500-2000 zł,
    zyskałbym za to możliwośc archiwizacji materiałów

  • 20. Data: 2011-03-15 18:02:11
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-03-15 18:03, ToMasz pisze:
    > przepraszam ze sie podepne pod wątek, ale mam 2 pytania

    > 1. jak go uruchomic? (nie widze u siebie takiej opcji)
    > 2. czy mając "fafnoście" nagrań na dysku, nakazać aby urządzenie
    > odtwarzało je po kolei?

    Napisać do twórcy oprogramowania ( jaki dekoder ma taką funkcję ? )