  • Data: 2011-03-15 12:52:58
    Temat: Re: dekoder PVR polsatu vs turbodekoder N
    Od: Marek <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ja mam turbo i jest bardzo cichy. ma dwie głowice, możliwość podpięcie
    > do niego drugiego dekodera w usłudze multiroom, youtube (jak na razie
    > działa), radio internetowe z bogatą listą stacji.
    radia mają wyciąć od kwietnia, ale bez nich da się żyć.

    > za dekoder nie płacisz dzierżawy, jedynie aktywacje i masz go cały czas
    > na gwarancji - co by się nie wydarzyło.
    > jedyny minus to niemożliwość zgrywania nagrań na zewn. nośnik,
    > ale nie każdemu na tym zależy.
    wytrzymam. SD mogę zawsze zgrać na karte. nie będzie to cudo, ale jakosc
    DVD sa sie chyba zrobic.

    > ja też rozważałem opcje kupna swojego dekodera i wyło mi ok 2000,
    > więc stwierdziłem, że nie warto - szkoda kasy.
    mam ten sam dylemat. stówka do stówki i sie zbiera...

    Skoro masz turbodekoder, to mam kikla pytań :)
    1. Czy w trybie standby ten dekoder wylacza dysk ? =cisza absolutna
    2. Ma jakies wentylatory, ktore z czasem zaczna denerwowac ?
    3. Ma sleep timer ?
    4. Ma budzik=ustawiam, zeby mi o 6 rano wlaczyl sie na jakiejs stacji
    tv/RADIO
    5. Da sie podlaczyc na jednym kablu=jedna głowica ? /jakis czas tak by
    musiało być/

    6. mam antene 80 cm + konwerter twin. na tym konwerterze tnk +astra na
    fergusonie 6900- bez zarzutu, sygnał 80-90% i CP na dsb 606 gdzie od czasu
    do czasu raport=brak/slaby sygnal. (spróbuje zamienic kable, by sie
    przekonac, czy to moze tylko problem z dsb606, ale na razie czasu nie mam
    :)) Na teraz zastanawiam sie, czy to uroki dsb606 + twin, czy cos z
    instlacja. Czy N jest bardziej wrazliwa na poziomy sygnału ?