  • Data: 2013-01-22 16:07:47
    Temat: Re: dd-wrt na tl-wr1043nd
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    "Mr Misio" <m...@g...pl> wrote in message
    news:kdhupv$ah5$1@node2.news.atman.pl...
    > Wzialem na warsztat dd-wrt :) I poki co tego sie bede trzymal, co nie wyklucza
    > eksperymentow w przyszlosci. Ogolnie wiec, nie interesują mnie rózna "Za"
    > innymi alternatywnymi OpenWRT, Tomato, Gargoyle. Intereseuje mnie PRZECIW
    > dd-wrt w kontekscie firmwarów oryginalnych.

    jak dziala to dziala, mnie od dd-wrt odrzucilo po instalacji na dir-615
    najpierw nie dzialal wds, naprawili ale cuda dzialy sie ze switchem,
    naprawili ale siadlo wifi itd. itp.

    jak sie trafi na wersje w ktorej wszystko co potrzebne dziala stabilnie
    to jest ok, inaczej bywa frustrujaco

    za to ew. bugi w tomato jak do teraz mnie omijaly albo nie byly zbyt
    upierdliwe wiec darze tomato o wiele wiekszym sentymentem niz dd-wrt