  • 71. Data: 2011-06-19 19:13:31
    Temat: Re: darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Bartek Kacprzak

    > Zadna droga _publiczna_ sie do tego nie nadaje. A skoro Ty twierdzisz
    > inaczej, powiedz, gdzie mozna jezdzic w ten sposob bezpiecznie.

    Żeby jechać 300 km/h motocyklem to rzeczywiście, w Polsce raczej żadna.

    > No i?? Ma to jakies znaczenie czy bylo 200 czy 300 w przypadku kolizji??

    Jak jedzie wolniej to do kolizji może w ogóle nie dojść. A jak dojdzie,
    to jak najbardziej, prędkość ma kolosalne znaczenie. Wygooglaj sobie co
    to energia kinetyczna.

  • 72. Data: 2011-06-19 19:29:39
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Bartek Kacprzak

    > Ok ale mowa byla o uderzeniu z tak predkoscia, nie o hamowaniu i
    > dzwonie. W chwili uderzenia nie ma roznicy dla predkosci powyzej 150
    > km/h i tylko do tego sie odnioslem.

    Nie ma różnicy, ale tylko dla nieuka.

  • 73. Data: 2011-06-19 20:00:53
    Od: owp <o...@g...pl>

    > http://www.youtube.com/watch?v=ShacMAn_HK8
    >
    > Jak widac mozna i 300 w nieco gestszym ruchu ulicznym ;-)

    Ja się stresuję, jak to oglądam, co ten koleś musi czuć...

  • 74. Data: 2011-06-19 20:08:42
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-06-19 08:07, J.F. pisze:

    > Jakby tu jechal 200, to zdolalby sie zatrzymac przed przyczepa.

    A gdyby jechał 400 to przejechałby nim traktorzysta pojawił się na drodze ;)

  • 75. Data: 2011-06-19 20:34:44
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    .

    > Nie ma różnicy, ale tylko dla nieuka.
    Uach mocne.
    To teraz wsiadz na motocykl i rozpedz sie do 150 i przypieprz w auto,
    pozniej zrob to przy 200 i opowiedz jak bylo, mistrzu i czym sie to dla
    kierowcy rozni.
    BTW to twoja glupota zaczyna mnie przerazac.

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 76. Data: 2011-06-19 20:36:53
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    > begin Bartek Kacprzak

    > Żeby jechać 300 km/h motocyklem to rzeczywiście, w Polsce raczej żadna.
    Ale 200 to juz tak?? To teraz powiedz, ktora.

    > Jak jedzie wolniej to do kolizji może w ogóle nie dojść. A jak dojdzie,
    > to jak najbardziej, prędkość ma kolosalne znaczenie. Wygooglaj sobie co
    > to energia kinetyczna.
    Roznica pomiedzy 200 a 300 w przypadku motocykla i jego kierowcy jest
    pomijalna.
    Dziwne ze tego nie rozumiesz :)

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 77. Data: 2011-06-19 20:40:15
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin Stankiewicz" <e...@...sigu.invalid> napisał w wiadomości

    > Powtórzę - skoro nie widzisz różnicy, to z ciebie [...] - wstaw sobie
    > dowolny epitet określający dupowatego kierowcę.
    Oo widze, ze z ciebie kolejny miszcz kolo.
    Dawaj dalej,

    > Znaczy wywalam ci jęzor i mam w dupie twoje projekcje na ten temat:) Wiesz
    > - starałem się zejść do poziomu dziecka 6letniego - w ten sposób okazują
    > adwersarzowi jego głupotę - najwyraźniej ten sposób do ciebie też nie
    > trafia, so ...
    I to oznacza ta emotka??
    A widzisz ja rowniez mam w dupie twoje opinie, moze dlatego, ze na temat
    motocykli to ci rodzice pewnie ksiazeczki czytali.
    :)
    > Możesz to nazwać "strzeleniem focha", lub jakkolwiek. Albo idź poproś
    > swojego chłopaka, to może się poprzekomarza z tobą.
    Pewnie sadzisz po sobie ale mnie wcale nie interesuja twoje preferencje
    seksualne.
    Jak dla mnie mozesz nawet poprzekomarzac sie nawet z owca, synku.

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 78. Data: 2011-06-19 20:42:27
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    > Pojedzie > 250.
    Sprawdzales? A na jakiej drodze?

    > Wygooglaj sobie w necie różnicę pomiędzy drogą hamowania motocykla z 300
    > km/h, a drogą hamowania samochodu z 200 km/h.
    Skup sie, chlopie bo rozmowa z toba robi sie meczaca.
    _Skutki_ zderzenia_, nie droga hamowania i energia.
    _SKUTKI_

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 79. Data: 2011-06-19 20:45:02
    Od: CUT_INZ <C...@g...pl>

    W dniu 19-06-2011 18:57, to pisze:
    > begin Bartek Kacprzak

    > Pojedzie> 250.

    Pokazałeś poziom....

  • 80. Data: 2011-06-19 21:38:45
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 19 Jun 2011 11:28:13 +0200, "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>
    wrote:

    >Zartujesz, przeciez _tylko_ motocyklisci tak jezdza.

    Nie, nieprawda.

    >Wiem bo na tej grupie tak pisza.

    Czytaj dokładniej, a nie tylko wątki dotyczące motocyklistów.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280