  • 301. Data: 2011-06-21 01:42:22
    Temat: Re: darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Bartek Kacprzak

    > Dawaj dalej chlopczyku.
    > Czy to bedzie 230 km/hczy 260 km/h, czy bedzie 3,6 MJ czy 3,8 MJ w
    > chwili zderzenia to rzeczywiscie robi roznice. Pograzaj sie dalej.

    Pitu, pitu.

  • 302. Data: 2011-06-21 01:43:14
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Bartek Kacprzak

    > czyli wprowadzamy dalsze warunki? Ok. poniewaz wymuszenie pierwszenstwa
    > bylo w bezposredniej bliskosci, motocyklista zdolal wyhamowac do 198
    > km/h Podaj model auta, ktore wytrzyma takie uderzenie. Zakladamy dalej,
    > ze do wypadku dochodzi w miejscu, w ktorym wg ciebie mozna zapieprzac
    > 200 m/h.

    Widzę, że nadal próbujesz ograniczać dyskusję wyłącznie do przypadków,
    które z grubsza pasują do Twojej tezy, a całą resztę pomijasz. Szkoda mi
    na to czasu.

  • 303. Data: 2011-06-21 01:43:58
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Bartek Kacprzak

    > Tak tak, synku.
    > "Bo jest ró?nica, czy w danej grupie co drugi to debil czy co setny."
    >
    > Znowu sie mijasz z prawda, chlopcze.

    Co drugi to nie każdy, dyskalkuliku-analfabeto.

  • 304. Data: 2011-06-21 01:50:23
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    CeSaR wrote:

    > Motocykl hamuje? Uderzenie jest prostopadle czy po "skosie", ile wazy
    > kierownik i czy jedzie z pasazerem?
    > W chwili uderzenia motocyklista wpada do srodka?
    > Gdyby babcia miala wasy...
    > Jest tyle mozliwosci i wariantow, ze mozemy sobie w nieskonczonosc
    > dyskutowac.
    > Przyjmujemy zasade uderzenia w bok bez hamowania.
    >

    > Konfabulujesz. Róznica prędkości to:
    > - przypadek 1: 200km/h
    > - przypadek 2: 300km/h
    >
    > Reszta parametrów w obu przypadkach taka sama. Po co piętrzyć
    > trudności?

    Przy uderzeniu w bok bez hamowania - może mieć rację.
    Zarówno przy 200 jak i przy 300, waląc w drzwi kierowcy - zabije.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 305. Data: 2011-06-21 08:42:27
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Massai,

    Tuesday, June 21, 2011, 1:50:23 AM, you wrote:

    [...]

    > Przy uderzeniu w bok bez hamowania - może mieć rację.
    > Zarówno przy 200 jak i przy 300, waląc w drzwi kierowcy - zabije.

    Zabije tylko kierowcę? Zabije kierowcę i pasażera?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 306. Data: 2011-06-21 10:39:05
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-20, Przemysław Czaja <p...@p...fm> wrote:

    > Ten jeździ 315 - MV Agusta F4 CC, jest jeszcze coś szybszego?

    Hayabusa juz dawno tyle jezdzila bo 320 OIDP. Teraz niestety wszyscy sie
    dogadali i sa ograniczniki na 299km/h. Pewnie rade dal by jeszcze ZZR
    1400.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 307. Data: 2011-06-21 10:48:17
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 20/06/2011 17:49, Artur Maśląg wrote:

> [...]
    > chociaż je przeczytał i do tego zrozumieniem? Nie od dzisiaj wiadomo,
    > że tutaj tak naprawdę mało kto jest wrogiem motocyklistów, czy innych
    > użytkowników dróg (choć kilku jest), niemniej w większości dochodzi do
    > niezbyt "sympatycznej" wymiany zdań z racji poziomu i kultury co
    > poniektórych bojowników z tej niby "drugiej strony". Wyfiltruj sobie
    > wypowiedzi choćby Bartka Kacprzaka, czy Andrzeja Ławy. Do tego to nie
    > jest chwilowe, tylko regularne. Ludzie na to równie reagują - często
    > ironią, której sprawcy burdy nie rozumienią, a Ty tym bardziej, co

    "Sympatyczne" wymiany zdań widać w każdym wątku, w którym choć raz
    padnie słowo "motocykl", nie czaruj.

    Fotoradary są beee, bo nie pozwalają jeździć szybko samochodem.
    Ograniczenia są bezmyślnie ustawiane, a policja tylko czycha, żeby
    pomęczyć biednych kierowców, którzy przecież inaczej jak nieprzepisowo
    nie moga jeździć. Wtedy jest OK.

    Ale motocyklista, któremu de facto nic się nie stało i wykazał się
    całkiem niezłym refleksem na tym filmie to już idiota, dawca i
    potencjalny morderca grupy przedszkolaków idących tamtędy po kasztany.

    Aha.

    > Aaaaa, to chciałeś napisać. Szkoda, znowu nie trafiłeś.

    Doprawdy? To jest jedyna grupa jaką czytam, gdzie ludzie obrzucają matki
    innych uczestników dyskusji "kurwami".

    > Widać, że nie bardzo wiesz w czym problem...

    Problem w tym, że statystyczny Cavallino zapierdalać w swoim dupowozie
    może, ale kiedy statystycznego Cavallino motocykl wyprzedzi, to
    najchętniej wyciągnąłby rejestrator, albo od razu drzwiami przyłożył.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 308. Data: 2011-06-21 10:49:42
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 20/06/2011 18:19, to wrote:
    > begin kamil

    > Zdążyłem już dokonać niezwykle skomplikowanej operacji szacowania na
    > podstawie dostępnych danych.

    Doskonale, myślałeś o karierze naukowej?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 309. Data: 2011-06-21 11:14:11
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "AZ"

    > Hayabusa juz dawno tyle jezdzila bo 320 OIDP. Teraz niestety wszyscy
    > sie
    > dogadali i sa ograniczniki na 299km/h. Pewnie rade dal by jeszcze ZZR
    > 1400.

    No proszę, nawet z takiej dyskusji można się czegoś ciekawego
    dowiedzieć, muszę w takim razie liznąc nieco historii rozwoju motocykli

    Pozdrówki

  • 310. Data: 2011-06-21 11:40:40
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    W dniu 21-06-2011 10:39, AZ pisze:

    > Hayabusa juz dawno tyle jezdzila bo 320 OIDP.
    Ale tylko do K4 (2004) pozniej wprowadzili TRE i jezdzila 299.
    dalo sie to ominac ;) Tylko zeby Buza naprawde pojechala 300km/h a nie
    licznikowo trzeba bylo zdjac lusterka i miec kawalek prostej i rownej
    drogi.

    > Teraz niestety wszyscy sie
    > dogadali i sa ograniczniki na 299km/h. Pewnie rade dal by jeszcze ZZR
    > 1400.
    Pic na wode ;) jak sam wiesz ominiecie tych "blokad" to wydatek rzedu
    50-90E ;)

    --
    pozdr
    Rogal