  • 251. Data: 2011-06-20 18:33:19
    Temat: Re: darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    news:4dff2217$0$2493$65785112@news.neostrada.pl...
    > begin Bartek Kacprzak

    > Przeczytaj sobie te kilka postów poczynając od
    > 4dfdc2d8$0$2438$6...@n...neostrada.pl, może sam zrozumiesz, dlaczego
    > bredzisz, bo ja nie mam już siły Ci tego tłumaczyć.
    To juz wiemy, ze masz klopoty z przyswajaniem wiekszej ilosci tekstu
    pisanego.

    Wspolczuje.

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 252. Data: 2011-06-20 18:35:27
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > I niby szansa na wykonanie manewru z twojej strony będzie taka sama jak
    > przy 200-300km/h? O skutkach nie wspominając.
    Jakbym jechal 300 to by mnie tam nie bylo.
    Po raz kolejny udowadniasz swoja ignorancje.

    > O masz...Niektórym powinni robić obowiązkowo jakąś psychotechnikę przed
    > wydaniem PJ...
    Jestem za... szczegolnie tych co nie ogarniaja ruchu na drodze i ciagle ktos
    ich zaskakuje.

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 253. Data: 2011-06-20 18:36:01
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-06-2011 18:31, Bartek Kacprzak pisze:
    > U?ytkownik "DoQ"<p...@g...com> napisa? w wiadomo?ci news:itndg1

    > Ty skonczony debilu :)
    > i po gornym lub dolnym zakresie obrotow jestes w stanie okreslic predkosc? A
    > biegi tez liczysz? Czy po odglosie zebatek z silnika wiesz na ktorym biegu
    > jedzie?

    Kacprzak, wylecz kaca i wróc na grupę.

  • 254. Data: 2011-06-20 18:36:13
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    > Żałosna to jest twoja mentalność 15latka. Niedługo znowu ktoś wrzuci link
    > do wypadku gdzie motocyklista wbił się w cokolwiek, a ty będziesz piał o
    > złych kierowcach, lusterkach i o tym że motocykle nie jeżdżą 200km/h.
    Oczywiscie, jesli sprawca bedzie puszkarz.

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 255. Data: 2011-06-20 18:37:55
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-06-2011 18:26, Bartek Kacprzak pisze:

    > motocyklisci gupi som i basta.

    Kacprzak głupi jest i basta.

  • 256. Data: 2011-06-20 18:38:52
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    > Współczuje synkowi taty.
    Zieeeww
    Probuj dalej obszczymurku.

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 257. Data: 2011-06-20 18:39:58
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    > Kacprzak, wylecz kaca i wróc na grupę.
    Oooo teraz mnie trafiles!

    E niee, anonimku.

    Probuj dalej, obszczymurku.

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 258. Data: 2011-06-20 18:45:45
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-06-2011 18:38, Bartek Kacprzak pisze:

    > Zieeeww
    > Probuj dalej obszczymurku.

    Gorzej jak wyjdzie że jestem ojcem twojego syna ,co?

  • 259. Data: 2011-06-20 18:49:23
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-06-20 13:51, kamil pisze:

    > Przyznaj lepiej, skąd ta frustracja i nienawiść do motocyklistów. Mnie
    > ani ziębią ani grzeją, niektórzy jeżdżą szybko tak samo, jak szybko
    > jeżdżą 18-letni gówniarze w samochodach taty. Zabijają zdecydowanie
    > mniej ludzi na drogach, niż kierowcy samochodów.
    >
    > Wracają w tym wątku frustracje pod tytułem "przeciska się gnojek w
    > korku, a ja muszę stać", czy co?

    Jak już bardzo chcesz się w takich wątkach wypowiadać, to może byś
    chociaż je przeczytał i do tego zrozumieniem? Nie od dzisiaj wiadomo,
    że tutaj tak naprawdę mało kto jest wrogiem motocyklistów, czy innych
    użytkowników dróg (choć kilku jest), niemniej w większości dochodzi do
    niezbyt "sympatycznej" wymiany zdań z racji poziomu i kultury co
    poniektórych bojowników z tej niby "drugiej strony". Wyfiltruj sobie
    wypowiedzi choćby Bartka Kacprzaka, czy Andrzeja Ławy. Do tego to nie
    jest chwilowe, tylko regularne. Ludzie na to równie reagują - często
    ironią, której sprawcy burdy nie rozumienią, a Ty tym bardziej, co
    widać po tym co napisałeś.

    > Tak zawistnego i złośliwego narodu jak
    > polacy trzeba naprawdę ze świecą szukać,

    Aaaaa, to chciałeś napisać. Szkoda, znowu nie trafiłeś.

    > jakim trzeba być skurwysynem,
    > żeby klaskać z radości bo ktoś mało się zabił?

    Widać, że nie bardzo wiesz w czym problem...

  • 260. Data: 2011-06-20 18:53:57
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-06-2011 18:35, Bartek Kacprzak pisze:

    > Jestem za... szczegolnie tych co nie ogarniaja ruchu na drodze i ciagle ktos
    > ich zaskakuje.

    ja mam aktualne badania, ważne jeszcze 5lat - a ty?

    Pozdrawiam
    Paweł