  • 241. Data: 2011-06-20 17:32:44
    Temat: Re: darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-06-2011 17:00, kamil pisze:
    > Pozwolę sobie zacytować twoją wypowiedź sprzed dwóch godzin:
    > "Niestety, ale nikt chyba nie zrobił statystyki ilość trupów na jeden
    > motokilometr vs. ilości trupów na jeden autokilometr. "

    Masz go, cholera jasna MASZ!!! Zapunktuj i zrównaj z ziemią!!!!jeden

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 242. Data: 2011-06-20 17:47:53
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 20/06/2011 16:32, DoQ wrote:

    > Masz go, cholera jasna MASZ!!! Zapunktuj i zrównaj z ziemią!!!!jeden

    Zieeeew... kilku krzykaczy pieni się na motocyklistów używając
    zmyślonych liczb w miejsce argumentów. Oj dzieci, dzieci..

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 243. Data: 2011-06-20 17:51:35
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin kamil

    > Co oczywiście nie przeszkadza internetowym ekspertom wiedzieć, jak by te
    > te statystyki wyglądały. ;)

    Osoba dysponująca mózgiem może to łatwo oszacować. Motocykliści powodują
    tylko 10x mniej ofiar śmiertelnych niż kierowcy samochodów osobowych.
    Teraz idź na spacer, stań przy jakiejś ulicy i policz ile będzie
    motocykli na 100 przejeżdżających pojazdów. I już masz odpowiedź.

  • 244. Data: 2011-06-20 18:13:09
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 20.06.2011 to <t...@a...xyz> napisał/a:
> [...]
    > Teraz idź na spacer, stań przy jakiejś ulicy i policz ile będzie
    > motocykli na 100 przejeżdżających pojazdów. I już masz odpowiedź.

    A jakieś źródło tej informacji, czy tak se wyssałeś, bo ci się spodobało.

    Sam nie śledzę statystyk, ale dzisiaj akurat ktoś mi podesłał:
    <http://www.policja.pl/portal/pol/1/67060/Kontrole_w
    _sezonie_motocyklowym.html>

    Skoro sama policja w informacji jak to zamierza traktować motocyklistów
    podaje że:
    W 2010 roku motocykliści uczestniczyli w 2 392 wypadkach (w 2009 - 2576) ,
    w tym z ich winy zaistniało 990 wypadków (1151), zginęły w nich 152 osoby
    (194), a 1 051 osób doznało obrażeń ciała (1228).

    To coś mi się delikatnie nie zgadza, z twoimi 10x. Czy może w zeszłym roku
    na drogach zginęło ~1500 osób, zamiast ponad 3x więcej, jak zwykle.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 245. Data: 2011-06-20 18:21:03
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 20.06.2011 kamil <s...@s...com> napisał/a:

    > Zieeeew... kilku krzykaczy pieni się na motocyklistów używając
    > zmyślonych liczb w miejsce argumentów. Oj dzieci, dzieci..

    Tyle że to nie są dzieci, to co najmniej kryzys wieku średniego, albo
    i coś znacznie gorszego.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 246. Data: 2011-06-20 18:26:41
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "kakmar" <k...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > To coś mi się delikatnie nie zgadza, z twoimi 10x. Czy może w zeszłym roku
    > na drogach zginęło ~1500 osób, zamiast ponad 3x więcej, jak zwykle.
    Rzeczowa dyskusja z tym kmiotkiem :)
    Jak pisze to:
    motocyklisci gupi som i basta.
    Betonu nie przekonasz

    pozdrawiam

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 247. Data: 2011-06-20 18:28:15
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Cóż za chamstwo i tupanie nóżkami!!!
    > Kto by się spodziewał potoku pomyj od rasowego motocyklisty - to
    > skandal!!! Motocykle som wszendzie!!
    Chlopczyku, moj syn w przedszkolu lepiej sie przezywa niz ty, obszczymurku.
    Probuj dalej, bo z samochodem ci nie wyszlo.
    Za stary jestem zeby sobie przedluzac fiutka samochodem jak ty to robisz.
    Z plakatow na scianie tez wyroslem.

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 248. Data: 2011-06-20 18:29:01
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    > begin DoQ

    > Ale oni są śmieszni. Niby ogarniają te motorki przy 200, a nawet 300 i
    > jeżdżą taaaaak bezpiecznie, a "dziwią się" że ktoś potrafi ocenić
    > prędkość innego pojazdu z dokładnością do 50 km/h.
    Zwlaszcza na sluch:)

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 249. Data: 2011-06-20 18:31:18
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-06-2011 18:28, Bartek Kacprzak pisze:

    > Chlopczyku, moj syn w przedszkolu lepiej sie przezywa niz ty, obszczymurku.

    Współczuje synkowi taty.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 250. Data: 2011-06-20 18:31:40
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości news:itndg1
    > Dokładnie. To jaki dźwięk generuje silnik wynika z jego charakterystyki,
    > czy pracuje w swoim górnym/maksymalnym zakresie obrotów dziecko rozróżni
    > na słuch. Ale przecież wygodniej sprowadzać dyskusję do absurdów typu
    > "rozróżnij mi na słuch +/- 1000RPM".
    Ty skonczony debilu :)
    i po gornym lub dolnym zakresie obrotow jestes w stanie okreslic predkosc? A
    biegi tez liczysz? Czy po odglosie zebatek z silnika wiesz na ktorym biegu
    jedzie?

    Kurwa, nikt inny by tego nie wymyslil.
    Brawo, BRAWO.

    --