  • 201. Data: 2011-06-20 13:29:41
    Temat: Re: darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 20 Cze, 12:51, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > Bo tak. I co z tego? Nie wolno?
    Niektorzy przedkladaja owce nad dziewczyny, nalezy im tylko wspolczuc.
    Mozesz sie dalej takimi newsami podniecac.

    :>

  • 202. Data: 2011-06-20 13:30:53
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-20, Bartek Kacprzak <b...@g...com> wrote:

    > Jego pewnosc wynika, z wiedzy jaka jest budowa motocykla.
    > Zebys zrozumial poszukaj w google zdjec motocykli w trakcie jazdy na
    > jednym kole.

    http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2009/10/24/article-12
    22644-06F1C727000005DC-51_468x286.jpg

    Nie widzi nic ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 203. Data: 2011-06-20 13:31:00
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 20 Cze, 12:47, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > http://www.youtube.com/watch?v=LCjPn_JCZE8
    > Skąd, wcale nie słychać różnicy między 10kkm a 15kkm - jak pisałem
    > wyżej,tradycyjne rżniecie głupa.
    A jak moto ma maks obroty do 12000?
    Albo do 8000?
    A jak ma do 18000?
    Tez odroznisz?

    :)

  • 204. Data: 2011-06-20 13:31:53
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-06-2011 13:28, Bartek Kacprzak pisze:

    > A miales pod tylkiem cos innego niz motorynke?
    > Jechales kiedys na motocyklu jako kierownik?

    Nie, motocykl widziałem tylko na plakacie w pokoju mojego brata !!!

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 205. Data: 2011-06-20 13:32:13
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-20, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > DC

    To moze jakis komisyjny test? Ktos przejedzie na danych obrotach a Ty
    powiesz ile to bylo, dla ulatwienia +/- 1000 :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 206. Data: 2011-06-20 13:34:26
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > No i nie odbieraj tego jako atak, po prostu tlumacze jak to wyglada
    > realnie.

    Spoko. Daleko mi do tego :-)

  • 207. Data: 2011-06-20 13:36:29
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-06-2011 13:26, Bartek Kacprzak pisze:

    > To teraz napisz czym jezdzisz, zebysmy wiedzieli kogo unikac na
    > drodze :P
    > Jazda na sluch moze byc niebezpieczna.

    Nie bardziej niż twoja ułomność. Ziew...

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 208. Data: 2011-06-20 13:37:08
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 20 Cze, 13:31, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > Nie, motocykl widzia em tylko na plakacie w pokoju mojego brata !!!
    No i widzisz skad sie biora te twoje zludne przypuszczenia.
    Jak dorosniesz kup sobie jakis pojezdzij, potem moze pogadamy jak nie
    wykruszysz sie do czerwca.

  • 209. Data: 2011-06-20 13:38:44
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2009/10/24/article-12
    22644-06F1C727000005DC-51_468x286.jpg

    > Nie widzi nic ;-)

    Pewnie jakbys poszukal to bys znalazl takie zdjecie, gdzie VR jadac na kole
    jeszcze reka do ludzi macha po wygranym wyscigu.
    Tyle ze wtedy niekoniecznie mialby 200 i wiecej na blacie :-) A co do
    widocznosci to móglby patrzec nawet do tylu.

  • 210. Data: 2011-06-20 13:39:31
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-06-2011 13:29, Bartek Kacprzak pisze:

    > Niektorzy przedkladaja owce nad dziewczyny, nalezy im tylko wspolczuc.
    > Mozesz sie dalej takimi newsami podniecac.

    Najpierw polecasz walenie konia do zdjęć, teraz fantazjujesz z owcami.
    Idź lepiej do seksuologa (już ktoś ci tutaj sugerował). To nie jest
    normalne że wszystko ci się kojarzy - serio.

    Pozdrawiam
    Paweł