  • 191. Data: 2011-06-20 13:15:02
    Temat: Re: darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    W dniu 20-06-2011 13:02, CeSaR pisze:

    > Wiem na tyle dużo, że gdyby gość się zza owiewki wychylił przy 200 to by mu
    > łeb urwało.
    ROTFL

    > A są momenty na tym filmie kiedy na kole idzie ponad 200.
    > Więc zakładam, że trzymając ów łeb za owiewką widzi mniej więcej tyle co owa
    > kamerka. Na 100% jest do baku przytulony.
    Ciezko jest jechac na kole przytulonym do baku, musisz pamietac o
    rownowadze a ja zachowac latwiej majac rece lekko zgiete w lokciach i
    trzymac motocykl mocno kolanami, wiec pozycja na kole nie jest pozycja
    "przytulona do baku" Wiec Twoje 100% jest... w 99% bledne.

    --
    pozdr
    Rogal

  • 192. Data: 2011-06-20 13:15:10
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-20, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > Czyli co, głupio wam teraz bo różnica jest wyraźna a z filmikiem ciężko
    > polemizować?

    Skad jestes? Moze warto sprawdzic Twoje umiejetnosci w realu?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 193. Data: 2011-06-20 13:20:43
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-06-2011 13:15, AZ pisze:

    > Skad jestes? Moze warto sprawdzic Twoje umiejetnosci w realu?

    DC

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 194. Data: 2011-06-20 13:24:09
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Ale nadal za malo. Wychylanie sie powyzej 200 bardzo dobrze spelnia sie
    > w roli hamulca aerodynamicznego i lba nie urywa.

    Jeszcze tylko powiedz, po co hamulec przy przyspieszaniu i będzie OK.

    > Kluczowe tu jest
    > stwierdzenie "wiec zakladam", wiec na kole nie jechales, wiec nie wiesz
    > o tym za wiele. Kamera patrzy na wprost, glowe masz wyzej niz kamera i
    > wzrokiem patrzysz na horyzont - przez szybe.

    Ja zakładam bo na tym motocyklu nie siedziałem. Jeśli to twój film to możesz
    nie zakładać. Jeśli to nie twój film to tez tylko zakładasz.
    Doświadczenie mamy bez wątpienia różne (twoje jest większe) ale w tym
    przypadku obaj możemy tylko i wyłącznie zakładać.

  • 195. Data: 2011-06-20 13:24:59
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-20, CeSaR <a...@m...com> wrote:

    > Jeszcze tylko powiedz, po co hamulec przy przyspieszaniu i bedzie OK.

    Ja nie mowilem o przyspieszaniu, odnioslem sie do Twojego urywania
    glowy. Do 250 mozesz jechac z glowa ponad szyba, oprocz niskiego
    komfortu i wiekszego spalania nic sie nie dzieje, powyzej szybko meczy
    Ci sie kark. Ale zeby glowe urwalo?

    > Ja zak?adam bo na tym motocyklu nie siedzia?em. Je?li to twój film to mo?esz
    > nie zak?adaae. Je?li to nie twój film to tez tylko zak?adasz.
    > Do?wiadczenie mamy bez w?tpienia ró?ne (twoje jest wieksze) ale w tym
    > przypadku obaj mo?emy tylko i wy??cznie zak?adaae.

    Nie zakladam, odbicie motocyklisty widac doskonale w zegarach.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 196. Data: 2011-06-20 13:25:22
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 20 Cze, 13:24, "CeSaR" <a...@m...com> wrote:

    > Jeszcze tylko powiedz, po co hamulec przy przyspieszaniu i będzie OK.
    A on trzyma hamulec?

> [...]
    > Doświadczenie mamy bez wątpienia różne (twoje jest większe) ale w tym
    > przypadku obaj możemy tylko i wyłącznie zakładać.
    Jego pewnosc wynika, z wiedzy jaka jest budowa motocykla.
    Zebys zrozumial poszukaj w google zdjec motocykli w trakcie jazdy na
    jednym kole.

    pozdr

  • 197. Data: 2011-06-20 13:26:06
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 20 Cze, 13:20, DoQ <p...@g...com> wrote:
> [...]
    To teraz napisz czym jezdzisz, zebysmy wiedzieli kogo unikac na
    drodze :P
    Jazda na sluch moze byc niebezpieczna.

  • 198. Data: 2011-06-20 13:26:57
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 20 Cze, 13:10, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > Czyli co, g upio wam teraz bo r nica jest wyra na a z filmikiem ci ko
    > polemizowa ?
    Juz ci AZ napisal, w realu bez widzenia wartosci obrotow bedziesz
    gowno wiedzial jaka jest ich wartosc.

  • 199. Data: 2011-06-20 13:27:30
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 20 Cze, 13:07, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > A co, kolejarze też nie patrzą w lusterka i zajeżdżają ci drogę? Współczuje.
    Ja cie tylko ostrzegam, taki ze mnie dobry czlowiek i nie chce zeby ci
    sie krzywda stala.

  • 200. Data: 2011-06-20 13:28:42
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 20 Cze, 12:58, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > Zauwa y em, e adwersarze okre laj cy si mianem "motocykli ci" wykazuj
    > pewn ignorancj w dyskusji. Tak jakby nikt poza nimi nie dozna
    > zaszczytu obcowania z motocyklami,  przez co ka demu mo na wciska bajki
    > i zarzuca niewiedz .
    A miales pod tylkiem cos innego niz motorynke?
    Jechales kiedys na motocyklu jako kierownik?