  • 181. Data: 2011-06-20 13:02:12
    Temat: Re: darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Widzisz, jak wiekszosc tutaj malo wiesz o realiach zwiazanych z jazda na
    > motocyklu a wypowiadasz sie jakbys wiedzial. Kamerka to nie zyroskop i
    > patrzy na wprost, czlowiek siedzi duzo wyzej niz kamera na poziomie
    > zegarow, wiec do pewnego momentu (takiego jak na filmie) gosc widzi
    > wszystko.

    Wiem na tyle dużo, że gdyby gość się zza owiewki wychylił przy 200 to by mu
    łeb urwało. A są momenty na tym filmie kiedy na kole idzie ponad 200.
    Więc zakładam, że trzymając ów łeb za owiewką widzi mniej więcej tyle co owa
    kamerka. Na 100% jest do baku przytulony.

  • 182. Data: 2011-06-20 13:02:55
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-06-2011 13:00, AZ pisze:

    > Wstrzonsajace. Odpowiadajac na Twoje ironie - tak, mozna jechac slalomem
    > miedzy samochodami 150, podobnie jak mozna na autostradzie czy krajowce
    > jechac 300. Ale to wcale nie oznacza ze wszyscy tak jezdza. Kumasz?

    Wsztrzasajace, ale co z tego?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 183. Data: 2011-06-20 13:03:21
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 20 Cze, 12:41, to <t...@a...xyz> wrote:

    > Już Ci DoQ napisał, dlaczego bredzisz, nie chce mi się powtarzać.
    Skoro nie rozumiesz, tego co sie pisze, to lepiej skonczmy dyskusje.
    trollowac to tez trzeba umiec a ty jestes po prostu nudny

  • 184. Data: 2011-06-20 13:04:36
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 20 Cze, 12:46, AZ <a...@g...com> wrote:

    > Mowiles o kilkunastu tysiacach obrotow, jak je rozroznisz od 10 tys np?
    No bo przeciez ma filmiki na tubie.
    No i ma sluch doskonaly.

  • 185. Data: 2011-06-20 13:05:43
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > To on jedzie na jednym kole? myślałem, że podczas przyśpieszania unosi się
    > przód motocykla (co jest normalne) bez zrywania przyczepności przedniego
    > koła.

    No jak nie jak tak? Stawia go na koło na początku i później, po traktorze.
    To "później" jest już z taką lekką dozą nieśmiałości...

  • 186. Data: 2011-06-20 13:06:05
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    W dniu 19-06-2011 08:13, J.F. pisze:

    > Wjasnijmy kogutkowi ze "wyjechal" oznacza 500m przed motocyklem ale
    > przy 300 na liczniku 500m na hamowanie nie starcza.

    Starcza.. z 300km/h do 0km/h srednio kumatemu uzytkownikowi motocykla
    potrzeba ~400m. Dobry zawodnik zejdzie do 360-370m.
    Chociaz, tu w przypadku GSXR to akurat pobozne zyczenie uzyszkodnika
    zeby to jechalo 300km/h, naprawde jest to okolo 270km/h.

    --
    pozdr
    Rogal

  • 187. Data: 2011-06-20 13:07:08
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-06-2011 13:02, Bartek Kacprzak pisze:

    > Uwazaj na pociagi, one nie maja odciecia.

    A co, kolejarze też nie patrzą w lusterka i zajeżdżają ci drogę? Współczuje.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 188. Data: 2011-06-20 13:10:54
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-06-2011 13:04, Bartek Kacprzak pisze:

    > No bo przeciez ma filmiki na tubie.
    > No i ma sluch doskonaly.

    Czyli co, głupio wam teraz bo różnica jest wyraźna a z filmikiem ciężko
    polemizować?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 189. Data: 2011-06-20 13:13:30
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-20, CeSaR <a...@m...com> wrote:

    > Wiem na tyle du?o, ?e gdyby go?ae sie zza owiewki wychyli? przy 200 to by mu
    > ?eb urwa?o. A s? momenty na tym filmie kiedy na kole idzie ponad 200.
    > Wiec zak?adam, ?e trzymaj?c ów ?eb za owiewk? widzi mniej wiecej tyle co owa
    > kamerka. Na 100% jest do baku przytulony.

    Ale nadal za malo. Wychylanie sie powyzej 200 bardzo dobrze spelnia sie
    w roli hamulca aerodynamicznego i lba nie urywa. Kluczowe tu jest
    stwierdzenie "wiec zakladam", wiec na kole nie jechales, wiec nie wiesz
    o tym za wiele. Kamera patrzy na wprost, glowe masz wyzej niz kamera i
    wzrokiem patrzysz na horyzont - przez szybe.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 190. Data: 2011-06-20 13:14:11
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-20, AZ <a...@g...com> wrote:

> [...]
    > o tym za wiele. Kamera patrzy na wprost, glowe masz wyzej niz kamera i
    > wzrokiem patrzysz na horyzont - przez szybe.

    No i nie odbieraj tego jako atak, po prostu tlumacze jak to wyglada
    realnie.

    --
    Artur
    ZZR 1200